מערכת COL | יום י"ג אדר ב ה׳תשע״ו 23.03.2016

ההורים של שיינא-שירה בפנייה מרגשת: "לא נותר בידינו ברירות"

לא. זה לא קל בכלל, אבל לא נותר בידינו ברירות אלא לפנות אליכם לקבל את עזרתכם ותרומתכם, אני בטוח שבקשתנו לא תחזור ריקם וכבר אנו לא מצליחים כלל למצוא את המילים המתאימות שיכולו להביע את תודתנו על כך מראש ● ההורים של שיינא-שירה בת חיה-צירליא בפנייה מרגשת לאנ"ש  כולנו מתגייסים לסייע!
ההורים של שיינא-שירה בפנייה מרגשת:
שיינא-שירה בת חיה-צירליא. התפללו לרפואתה

לא קל ששגרת החיים נפסקת כך פתאום ללא כל התרעה, לא פשוט ששלוות היום יום הופכת בין רגע לחודש של דאגה עצומה ומרדף ללא מעצורים מסביב הבריאות של הילדה שלנו, אין מילים לתאר את הקושי של הורים לעצור ולעזוב הכל ולהתעסק 24 שעות ביממה סביב מצבה הבריאותי והמכשור הרפואי אליו מחוברת בתנו בת ה-7.

אנו עדיין מנסים להפנים את המצב שנפל עלינו מלמעלה שלא באשמתנו, ולעכל את הקושי הנוסף בלקום ולבקש עזרה וסיוע כספי מאחרים בכדי שנוכל לדאוג ולתת לבתנו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לבעייתה הרפואית המורכבת, ובמקביל להצליח להשאיר את הראש מעל המים בתוך הבור הכלכלי העמוק.

לא. זה לא קל בכלל, אבל לא נותר בידינו ברירות אלא לפנות אליכם לקבל את עזרתכם ותרומתכם, אני בטוח שבקשתנו לא תחזור ריקם וכבר אנו לא מצליחים כלל למצוא את המילים המתאימות שיכולו להביע את תודתנו על כך מראש.

ניתן לתרום בלינק כל אחד כפי יכולתו ולשתף עם חברים ומשפחה. ובזכות מצוות הצדקה ובפרט בימי חג הפורים השם ישלח לכל אחד ואחת מכם שפע של ברכה והצלחה ובריאות איתנה.

https://www.gofundme.com/vgsvctss

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.