מערכת COL | יום י"ב אדר ב ה׳תשע״ו 22.03.2016

ערב שכולו שמחה בחב"ד עכו

למעלה מ- 150 נשים ואימהות ילדי גני חב"ד עכו בבית חב"ד מרכז מנחם  התכנסו לערב חגיגי שלא ישכח זמן רב, שכותרתו "בשבילך נברא העולם", ערב שכל כולו השמחה בראי החסידות ● את הערב פתח בדברי ברכה הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד עכו ומנכ"ל מוסדות חב"ד שריתק את קהל המשתתפות בשיחת קודש על המשמעות החסידית של חג הפורים באופן שהימים נזכרים ונעשים  ערב שכולו שמחה
ערב שכולו שמחה בחב
למעלה מ- 150 נשים ואימהות ילדי גני חב"ד עכו בבית חב"ד מרכז מנחם  התכנסו לערב חגיגי שלא ישכח זמן רב, שכותרתו "בשבילך נברא העולם", ערב שכל כולו השמחה בראי החסידות.

את הערב פתח בדברי ברכה הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד עכו ומנכ"ל מוסדות חב"ד שריתק את קהל המשתתפות בשיחת קודש על המשמעות החסידית של חג הפורים באופן שהימים נזכרים ונעשים.

הרב יוסף מקמל סמנכ"ל מוסדות חב"ד והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו חזרו על רעיונות חסידיים על פורים כפי שמובאים בשיחות קודש של הרבי נשיא דורנו.

בהמשך הערב הופיעה וריתקה במשך שעות ארוכות את קהל המשתתפות הגב' ציפי קולטניוק שתחי' במופע מיוחד, מרתק וסוחף - שנקרא "מנגינת החיים" עפ"י ספר התניא קדישא.

הערב הסתיים בקבלת החלטות טובות בהשתתפות במבצע פורים הקרב ובא ובחיזוק שיעורי הנשים המתקיימים בקביעות וברציפות כבר קרוב ל- 30 שנה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.