מערכת COL | יום י"א אדר ב ה׳תשע״ו 21.03.2016

בוגרי קרית-גת ב-770 התאחדו בסדר לימוד מיוחד

ביום רביעי לאחר שנגמר סדר חסידות ערב בישיבת תות"ל המרכזית 770, התאספו תלמידי התמימים בוגרי ישיבת תות"ל קרית גת הנמצאים בשנת הקבוצה, ביחד לסדר לימוד מיוחד לקראת חג הפורים ● הסדר נערך ביחד עם חברי השיעור הנמצאים גם בשיעור ד' אהלי תורה, ועם הלומדים בחובבי תורה, ובכך התקיים סדר הקהל בהידור  בוגרי קרית-גת
בוגרי קרית-גת ב-770 התאחדו בסדר לימוד מיוחד
ביום רביעי לאחר שנגמר סדר חסידות ערב בישיבת תות"ל המרכזית 770, התאספו תלמידי התמימים בוגרי ישיבת תות"ל קרית גת הנמצאים בשנת הקבוצה, ביחד לסדר לימוד מיוחד לקראת חג הפורים.

הסדר נערך ביחד עם חברי השיעור הנמצאים גם בשיעור ד' אהלי תורה, ועם הלומדים בחובבי תורה, ובכך התקיים סדר הקהל בהידור.

הסדר החל בלימוד בחברותות, כאשא התמימים שמחים לעורר חזרה את רגש האהבת רעים והדיבוק חברים, כמו שהיה בימים בהם שהו יחד בישיבה גדולה.

סדר הלימוד נמשך כשעה וחצי, שכאשר הזריזים שמבין התמימים הספיקו ללמוד שתי שיחות, עם שתי חברותות שונות. ואילו העמקנים שמן התמימים למדו שיחה אחת לעומק,תוך כדי כך שהם מנתחים את שיטתו של הרבי באותו פרט בחג הפורים, ומתעמקים בחידוש שהשיחה מגלה.

לאחר גשעה וחצי של לימוד, נמסר שיעור עיוני ברשימה של הרבי מאת חבר מערכת 'ועד הנחות בלה"ק' הרה"ח ישראל שמעון קלמנסון.

השיעור נמסר על הרשימה שמדברת על אודות הקשר שבן מצוות החג (משלוח מנות ומתנות לאביונים) לבין חג הפורים. בתחילת דבריו הוא עמד על כך שזהו למעשה ביאור שונה ממה שמצינו לאורך השנים. וביאר את החידוש של רשימה זו.

לאחר משאו המעלף והעיוני בתורתו של רבינו, נפנו התמימים לעוד זמן לימוד של כשעה בעוד שיחת קודש של הרבי, כשגם בזה הלימוד היה עם חברותא שונה מהחברותות הקודמות.

כאשר המן הגיע לאחשוורוש עם. רצונו להרוג ביהודים, הוא הגיע עם. טענה של "ישנו עם אחד מפוזר ומפורד". והנה, דוקא בסמיכות לחג הפורים זהו הזמנץן המתאים מכל, לשבת יחד ולהתאחד ולשחזר ביחד אץ רגש הנעורים והאהת רעים דהיתה עוד בלימוד ביחד בישיבה בארץ הקודש.

וכאשר מתאחדים יחד, והכך מבטלים את טענת המן של "מפוזר ומפורד" ומתעסקים יחד בלימוד תורתו של מרדכי שבדורנו והרי "מרדכי בדורו כמשה בדורו", וממילא זוכים להתבטל לנשיא הדור. התחושה היא שזוכים כבר להתגלות הרבי, ושכל מה שרואים לעינינו אינו אלא נסיון, אשר "לרגע קטן עזבתיך, וברחמים גדולים אקבצך" ונזכה שוב לחזות בפני קודשו של הרבי, ונזכה לקיים את מצוות 'הקהל' כפשוטו, כאשר כלל עם ישראל יגיעו לשהות אצל הרבי ולשמוע מפיו תורה חדשה.

ובכוח ימי הפורים, ורגש האחדות השוהה אצל כלל התמימים נזכה בקרוב לביאת משיח צדקנו.

תודה מיוחדת לר' קלמן שיחי' וינפלד שסייע להצלחת ערב זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.