מערכת COL | יום ט' אדר ב ה׳תשע״ו 19.03.2016

למה באמת לא פשוט להיות שמח? ● מנחם זיגלבוים

שמחה היא דבר טוב שכולם רוצים אותו. מי לא רוצה להיות שמח? אבל בינינו, כמה בני אדם שמחים באמת אתם מכירים סביבכם? אז מה הבעיה: אם אתה רוצה להיות שמח – תהיה שמח, מי מפריע לך? למה באמת זה לא כל כך פשוט? ● בפנים: שני טיפים שיהפכו אותכם למאושרים יותר ● כמידי שבוע ב-COL: המנטור והקאוצ'ר החב"די, ר' מנחם זיגלבוי, פותח את השבוע בטיפ אימוני שבועי  להיות בשמחה
למה באמת לא פשוט להיות שמח? ● מנחם זיגלבוים
רוקדים ב'טלטון' (צילום אילוסטרציה: ישראל ברדוגו)

שבוע טוב!

שמחה היא דבר טוב שכולם רוצים אותו. מי לא רוצה להיות שמח? אבל בינינו, כמה בני אדם שמחים באמת אתם מכירים סביבכם? אז מה הבעיה: אם אתה רוצה להיות שמח – תהיה שמח, מי מפריע לך? למה באמת זה לא כל כך פשוט?

כל דבר טוב צריך השקעה. מעמד כלכלי גבוה, מעמד אישי מוצלח, זוגיות טובה, הצלחות בחיים – כל אלה דורשים עבודה. דברים טובים לא מגיעים בקלות. כך גם שמחה. לא סתם זה נקרא "עבודת השמחה". רוצה לשמוח? תעבוד. תשקיע.

תכל'ס, איך עושים זה? הנה שני טיפים שאם תבצע, תחווה שינוי מיידי, וזו הבטחה.

1. מיקוד חשיבה – להתמקד בדברים הטובים שיש בחייך. נכון, החיים שלך לא מושלמים, אבל תמקד מחשבותיך במה שכן יש לך, כי יש לך המון. 'מחשבה' אותיות 'בשמחה', כך אומר הזוהר.

2. משמעות ומטרה לחיים שלך – אלה כלים יעילים כדי לקום בבוקר ולהתחיל את היום במרץ ובאנרגיה חיובית. לפני שאתה נרדם, קבע לך מטרה לביצוע מחר. בדוק ומנוסה.

קל לדבר אבל קשה לבצע. אבל בינינו, אתה יוצא לעבודה בבוקר להתפרנס? וזה לא קשה? קשה! אבל אתה שמח שיש לך עבודה ומטרה, שיש בשביל מה לקום בבוקר. כשם שאדם סוחב קרטון עם מטילי זהב, זה לא כבד לו, כי זה זהב, כך גם לעבוד כדי שתהיה שמח, מאושר ואנרגטי – זו עבודה. אבל כייפית.

שיהיה לנו פורים שמח. שמחה בלי מסיכות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.