מערכת COL | יום ו' אדר ב ה׳תשע״ו 16.03.2016

שוב הסטודנטים שובתים? כן, הפעם זה עם חב"ד

מי שביקר לאחרונה בקמפוסים בישראל הכיר בוודאי את השבתות המיוחדות עם שליחי חב"ד ● סעודות ליל שבת הפכו כבר למסורת וכל אחת מהן מושכת עשרות משתתפים מדי שבוע ● בפנים: שלוחים ב'חב"ד בקמפוס' מספרים על השבתונים עם הסטודנטים  לכתבה המלאה
שוב הסטודנטים שובתים? כן, הפעם זה עם חב
קבוצת סטודנטים בביקור ב-770 בכפר חב"ד

מי שביקר לאחרונה בקמפוסים בישראל הכיר בוודאי את השבתות המיוחדות עם שליחי חב"ד. סעודות ליל שבת הפכו כבר למסורת וכל אחת מהן מושכת עשרות משתתפים מדי שבוע. אלה נהנים מהרגשה של בית, משתתפים בקידוש, מתוועדים יחד עד השעות הקטנות של הלילה וכמובן נהנים מאוכל מצוין.

אולם אחת לכמה חודשים מזמינים השלוחים את הסטודנטים "לעשות את השבת בגדול", ולהשתתף בשבתון ייעודי מחוץ לכתלי הקמפוס. ישבנו עם מספר שלוחים ושמענו מהם על הפעילות הזו:

"הרעיון הוא לארח את הסטודנט או הסטודנטית לשבת שלמה. 26 שעות של התרוממות רוח שבמהלכן סופגים עוד ועוד אידישקייט", מספרים לנו השלוחים בקמפוסים השבתונים מתקיימים בבתי הארחה בכפר חב"ד, בצפת ובמקומות נוספים, וכוללים אירוח של 5 כוכבים - גשמיים ורוחניים כאחד. השבתון מתחיל בדרך כלל עוד לפני השבת עצמה.

"אם זה בטבילה במעיין בצפת, בסיורים בין רחובות העיר ובמפגשים מיוחדים. לאורך השבת עצמה נערכות תפילות עם אנרגיות מיוחדות וכמובן שסעודות השבת הן "עניין" בפני עצמו. לאורך השבתונים נערכות סדנאות שונות, כגון סדנת זוגיות, סדנת צחוק ואחרות, ובמוצאי שבת מגיעים אמנים להופיע בפני הסטודנטים".

"אפשר לכנות את השבתות האלה כ"תחנת כוח" - לא פחות" אומרים לנו השלוחים בקמפוסים. "זה פשוט טוען את הסטודנטים באנרגיה רוחנית אדירה. אנחנו הרי בקשר איתם כל השנה ורואים את החיבור הנפלא שנוצר בשבתונים האלה. בכל פעם מחדש אני שומע סטודנטים אומרים "וואו, כמה חבל שההוא וההיא לא באו איתנו. הם היו נהנים כל כך...".

גם בשנה הקרובה יתקיימו עשרות שבתונים, והשלוחים קוראים לכל חסידי חב"ד לתת כתף ולהשתתף ב"יום הפתוח של חב"ד בקמפוס" שייערך ביום שלישי הקרוב, י"ב באדר שני.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.