מערכת COL | יום ה' אדר ב ה׳תשע״ו 15.03.2016

סדרת החוברות ל'מבצעים' שכובשת את מרכזי הישראלים בארה"ב

מידי שישי פושטים מאות בחורי ישיבה על מרכזי הקניות, משרדים וחנויות, ברובעים השונים של ניו יורק, מניחים תפילין ומפיצים אור ● מזה 15 שנה פועל מרכז ההפצה לספק חומרי עזר, עלוני פרשת שבוע ומוצרי יהדות בשלל שפות, משלוחי מנות, אריזות מצה, חנוכיות ועוד  ● לאחרונה, לאור הביקוש לחומר הסברתי בשפה עברית צחה המותאמת לתושבי חו"ל יצאו לאור חוברות מהודרות, המתקבלים בשמחה ובאהדה בין הישראלים בניו יורק ושאר דוברי העברית ● גם שלוחים המנהלים מרכזים לדוברי עברית ברחבי ארה"ב מגלים התענינות  כל הפרטים
סדרת החוברות ל'מבצעים' שכובשת את מרכזי הישראלים בארה
שוב ושוב פנו תלמידי התמימים, אברכים מאנ"ש, שלוחים מערי השדה ומרחבי המטרופולין הגדול, לעומדים בראש מרכז ההפצה הממוקם ב-770 שיוציאו לאור חומרי הסברה והדרכה, שכתובים בשפה העברית בסגנון עכשווי, בעיצוב מרהיב ומושך.

ואכן, בשנה האחרונה החלו לצאת לאור סדרת החוברות שכובשות את הרחוב היהודי בניו יורק, במיאמי, בלוס אנג'לס, ובכל מקום בו קיימת קהילה ישראלית גדולה.

לקראת חג הפורים וחג הפסח יוצאים לאור החוברות בסדרה המבוקשת: "פורים - השמחה מאחורי המסכה"; "פסח - טעמים של חירות". החוברת על פסח כוללת קרוב ל-20 עמודי כרומו מהודרים, ומגישה מדריך מלא על הלכות החג, מנהגי החג וכו'.

שיתוף הפעולה של השלוחים שמנהלים בתי חב"ד ומרכזים לקהילת דוברי העברית, עם מחלקת Chabad Israeli USA של מרכז ההפצה, הניב גם סדרה של 10 חוברות על עשרת המבצעים של הרבי.

בכל חוברת, עליה עמלים צוות של אברכים מוכשרים, תוך התייעצות עם שלוחים ותיקים ובעלי ניסיון, מקבל הקורא ידע מקיף ועשיר על החג המתקרב, או על המצווה המדוברת, והתוכן המוגש ברמה גבוהה מדרבן אותו לקחת החלטות טובות, לפעול על פי המידע שנרשם במוחו וליבו.

להזמנות, גשו ביום שישי הקרוב לדוכן המכירות בזאל הקטן, בבית חיינו 770. או
שלחו עוד היום דוא"ל לכתובת - [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.