מערכת COL | יום ד' אדר ב ה׳תשע״ו 14.03.2016

בערב סגור לנשים: הגרפולוגית החב"דית השיקה את ספרה

"פנימיות הכתב", הספר של אתי בורוכוב על תורת הגרפולוגיה, הושק בערב חגיגי בהשתתפות עשרות נשים ● הכותבת נחשבת פורצת דרך בעולם הגרפולוגיה, בכך שהיא מציגה חידוש מיוחד בספר, כחלק משיטת הלימוד הייחודית שלה  פנימיות הספר
בערב סגור לנשים: הגרפולוגית החב
הערב הסגור של השקת הספר, אמש
"פנימיות הכתב", הספר החדש של אתי בורוכוב על תורת הגרפולוגיה, הושק השבוע בערב חגיגי בהשתתפות עשרות נשים.

אתי נחשבת פורצת דרך בעולם הגרפולוגיה, בכך שהיא מציגה חידוש מיוחד בספר זה, כחלק משיטת הלימוד הייחודית של המחברת.

את חידוש זה אפשר להגדיר כ"חשיפת סודות המקצוע" של עולם הגרפולוגיה, בכך שהיא מגלה את הבנת ההיגיון הגרפי, המאפשר ללמוד את החומר לא רק כדקלום של תורת האבחון אלא עם הבנה מעמיקה של ההיגיון העומד מאחורי העקרונות.

בספר זה ניתנת היכולת לפצח ולהבין את העומק והמהות של תורת הגרפולוגיה. לא רק את ה"מה" ואת ה"איך" אלא גם את ה"למה". כך יהיה גם הסלוגן המלווה את השקת הספר "להבין גרפולוגיה, להבין אנשים".

מכון "פנימיות הכתב והציור" הוקם לפני כ-13 שנים על ידי מחברת הספר, אתי בורוכוב. אתי עוסקת בהוראת הגרפולוגיה, ציורי ילדים וגרפותרפיה, למאות תלמידות ברחבי הארץ, במכונים, מכללות, מרכזי למידה וקורסים פרטיים.

באירוע החגיגי השתתפו בין היתר הזמרת והיוצרת ציפי קולטניוק, מנהלת 'הטובות פרדס' מירי שניאורסון, עורכת אתר נשי חב"ד חדוה רומנו, מנהלת 'בית אברהם' הגב' בתיה אילן, הגרפולוגית אלה הירשמן מנהלת המרכז לגרפולוגיה שימושית, לצד תלמידות של אתי וחברות קרובות.

החלק המרכזי והחווייתי באירוע היה כאשר כל אחת מהמשתתפות כתבה לבעלת השמחה "כרטיס ברכה", ואתי ערכה במקום אבחונים ספונטאניים לנשים.

"אני רואה כל הזמן המון סוגים של כתבי יד, של אנשים. מידי יום כמעט מתחדדת אצלי ההבנה והכרה שאין אדם מושלם. התובנה הזו מביאה אותך לגישה מסוימת של הסתכלות על החיים. בריאה יותר, שלימה יותר. כשאדם פחות כאוב על החסרונות והמורכבויות שלו, הוא יכול להגיע להספקים וליעדים הרבה יותר חזקים", אומרת אתי, "זו בעצם השליחות של חיי. לראות את הטוב, לגלות את האור שבכל אחד, ודרך זה להצמיח".

"כאשר אדם מודע לחוזקות שלו, למעלות שלו, הוא יכול להשתדל לפעול דרכם. וככל שהוא משקיע יותר בטוב, הרע מתגמד ונמוג. כך אמר תמיד הרבי מליובאוויטש: הדרך לגרש את החושך איננה במקלות, אלא בתוספת אור".

ואכן, אתי מדגישה למצוא בכל ציור ובכל כתב יד את החלק הטוב והבריא, אפילו הייחודי, כדי להעצים את הנקודות הללו ודרכם להצמיח את האדם. הגרפולוגיה לא רק ככלי אבחוני אלא כשליחות של חיים.

את הספר ניתן להשיג בחנויות ספרים ברחבי הארץ וכן באתר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.