מערכת COL | יום ד' אדר ב ה׳תשע״ו 14.03.2016

מהפכה בבריאות ?! בבריאות אנ"ש ממשיכים כרגיל (פ)

המכתב של רות מישוב במרכז הארץ לשר הבריאות, ממצה בצורה קשה וכואבת את המציאות הקשה בה חיינו עלולים להיטלטל בסערה נוראית ● רות, שחלתה לאחרונה במחלה הידועה, פנתה במכתב גלוי לשר הבריאות ובו היא מתארת איך נשים במצבה נמצאות על סף האבדון הכלכלי ● המכתב הנרגש מתאר את התחושה הכואבת, שברגע האמת היא הבינה עד כמה היא חשופה לבעיות הכלכליות הקשות הנובעות מהמחלה שלומי גפן מנכ"ל גפן בס"ד מסביר את כדאיות ביטוח הבריאות המיוחד לאנ"ש ● לפרטים מלאים
מהפכה בבריאות ?! בבריאות אנ
(צילום אילוסטרציה: מאיר דהן, COL)
"לאורך כ- 25 שנה אני מבוטחת בקופ"ח עם המשלים של הקופה" כותבת רות, "אך מעולם לא העליתי על דעתי, שביום שאזדקק לתרופה מצילת חיים מפני המחלה בה לקיתי, אני אאלץ להבין שאין לי את הביטוח המתאים ובעצם אין לי על מי לסמוך".

נכון להיום חלק ניכר מהציבור בארץ מאמין שהוא נמצא בידיים טובות וכי הרפואה ציבורית, עם המשלים של קופ"ח, יעמדו לצדו בכל תנאי ובכל מצב.

לשם הגילוי הנאות אציין, שבהרבה מצבים יש יסוד לאותה אמונה ברפואה הציבורית – ועם זאת, עדיין זה רחוק מלהוות פתרון טוב ונכון.

"מהפכת הבריאות" שהחלה ביום 01.02.16 נועדה לחזק את הרפואה הציבורית על חשבון הרפואה הפרטית – ויש לקוות שבעוד כמה שנים אכן כך יהיה.

ובינתיים - המציאות הקשה באה מדי יום ביומו לידי ביטוי בבקשות העזרה הכספית, אותם אנו רואים על לוחות המודעות של בתי הכנסיות מדן ועד אילת.

ביטוח הבריאות של אנ"ש, בדומה לכלל הגופים הגדולים במשק, מהווה את העוגן הבטוח ביותר במציאות הרפואית הקשה בה אנו נמצאים וכל זאת בעלות המהווה כחצי מעלות ביטוח דומה.

ביטוח הבריאות הייחודי לאנ"ש כולל מגוון רחב של כיסויי ביטוח ובין היתר כיסוי לניתוחים בארץ ובעולם תוך בחירת כל רופא וכל מנתח. כיסוי לניתוחים מתקדמים, כמו בלייזר למשל.

כיסוי לתרופות מצילות חיים בעלות של רבבות שקלים לחודש. כיסוי להשתלות בארץ ובעולם כולל מציאת תורם, הטסה עם מלווה והוצאות אשפוז. ביטוח אמבולטורי הכולל התייעצויות עם מומחים, בדיקות אבחנתיות ובדיקות הריון בסיכון. טיפולים מיוחדים בחו"ל, ביקור רופא בבית המבוטח, כיסוי לילדים עד גיל 25 וחינם מהילד החמישי.

כל מי שעדיין לא הצטרף לביטוח הבריאות של אנ"ש, מוזמן  להתקשר למוקד הביטוח לאנשי חב"ד שעל ידי גפן בס"ד בטלפון 077-4447777 ולהצטרף.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.