מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשס״ה 21.01.2005

ביתר-עילית: הפ"נ הגדול בעולם

לכבוד יו"ד שבט התוועדו תלמידי חיידר אידיש "אהלי מנחם" בביתר עילית יחד עם אבותיהם במסגרת מיוחדת בליל יו"ד שבט. את פני הבאים קידמו שולחנות ערוכים ומוכנים ללימוד דבר מלכות בצוותא - אבות ובנים. צוות המחנכים השתתף אף הוא באופן פעיל בלימוד וכל הילדים למדו יחדיו את דבריו הקדושים, כשבסיום אף ערך לעצמו כל אחד מהמשתתפים "בדיקה" על היקף הבנתו וידיעותיו את הנלמד. לאחר הלימוד בצוותא, וההרגשה המרוממת של האבות והבנים, פנו לתפילת ערבית ולהמשך ההתוועדות.
ביתר-עילית: הפ
כפתיחה להתוועדות נוגן הניגון שלפני המאמר כשלאחריו הושמעה האות הראשונה של המאמר "באתי לגני" מפי הת' שלום בער ליפסקר.

במהלך ההתוועדות שמעו המשתתפים דברים מפי המנהל החינוכי הרב אברהם דיקמן, שעמד על הקו המרכזי בהנהגתו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ ושהמשיך אותו כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו - "אהבת ישראל", בתיבול סיפורים ועובדות המעוררות את הלב. כמו"כ שמעו מפיו סקירה על מבצע ההכנה ליו"ד שבט שהחל כבר לפני כחודש "חודש ההתקשרות". בתום דבריו הזמין את ר' יוסף מיירס להסיר את הלוט מעל הפ"נ הכללי הגדול בעולם: למעלה משלשה מטרים של אותיות צפופות המבטאות קבלות והחלטות טובות של תלמידי החיידר נפרשו לעין כל!! התרגשות הקהל הגיעה לשיאה. היה זה מחזה מרהיב לראות את צעירי התמימים המה ואבותיהם בהתרגשותם.

לאחר מכן האזינו התלמידים לדברי המשפיע ר' טוביה זילברשטרום שריתק את הקהל בדבריו ובסיפוריו אודות השפעתם של חסידי ליובאוויטש בעולם ועקשנותם למלא את שליחותם בכל עת ובכל מצב, מתוך אהבת ישראל אמיתית כפי שהורונו רבותינו נשיאינו. תלמידי כתות ו' וז' שזה עתה סיימו פרק נוסף בגמרא, שלחו את נציגיהם להשמיע עמוד של גמרא "שקלא וטריא" גפ"ת.

באוירה מרוממת ומתוך ריקוד של שמחה ננעלה ההתוועדות כשכל אחד ואחד "לוקח" עמו מנה של רוחניות.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
חיידר לתפארת
י"ד שבט ה׳תשס״ה
מדהים לראות את ההשקעה בתשב"ר בדרכי החסידות מתוך התקשרות איתנה לרבי, יישר כח למנהל הדגול העומד בראש המוסד ה"ה הרב החסיד ר' מנחם מענדל הכהן שיחי' על ההשקעה והמסירות בדור העתיד.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.