מערכת COL | יום ג' אדר ב ה׳תשע״ו 13.03.2016

"כזה דבר עוד לא היה": השבת שאיחדה את התמימים והוריהם

"כזה דבר עוד לא היה", "הרגשנו ממש ב-770", "אין מילים להודות", "אנחנו מרגשים משפחה לכל דבר", אלו רק חלק מהתגובות שנשמעו מהורים מאושרים בסיומה של השבת המיוחדת של תלמידי ישיבות חב"ד באור יהודה והוריהם שנערכה בשבת האחרונה, פרשת פקודי, בכפר הנופש סיטרין  השבת שאיחדה את התמימים והוריהם
מראות מהשבתון בכפר סיטרין (צולם לפני כניסת השבת ובצאתה)
"כזה דבר עוד לא היה", "הרגשנו ממש ב-770", "אין מילים להודות", "אנחנו מרגשים משפחה לכל דבר", אלו רק חלק מהתגובות שנשמעו מהורים מאושרים בסיומה של השבת המיוחדת של תלמידי ישיבות חב"ד באור יהודה והוריהם שנערכה בשבת האחרונה, פרשת פקודי, בכפר הנופש סיטרין.

"לפני השבת לא חלמנו שיהיו כאלה עוצמות בשבת, אי אפשר לתאר זאת במילים", אומר אחד מאנשי הישיבה שנכח בשבת, "ראו במוחש איך התלמידים והוריהם נהנים מהאווירה הכל כך מיוחדת".

כפי שדיווחנו, אחרי המסע ההיסטורי לבית חיינו 770, ישיבות חב"ד באור יהודה החליטה לערוך שבת אחדות בין התלמידים - מישיבת קטנה ומישיבה גדולה – ואבותיהם, לצד, כמובן, צוות הישיבה המסור בראשות הרב שלום דובער הנדל.
מטרת השבת הייתה ללכד בשנת הקהל את משפחת ישיבות חב"ד באור יהודה, התלמידים והאבות יחדיו, ולאפשר לאבות להציץ לעולמם של בניהם ה'תמימים' השוקדים באוהלה של תורה לאורך ימות השנה.

שבת שכולה משיח

משיח'דקע שבת", כך הוכתרה השבת המיוחדת בתוכניה. ואכן, כל השבת סבבה סביב ענייני גאולה ומשיח, סביב שיחות הקודש של הרבי בעניינים אלו.

"כשהיינו ב-770, חשבתי כל הזמן איך אפשר להמשיך את האווירה של 770 גם כשנחזור בארץ הקודש, והנה, האווירה של 770 כאן איתנו", זעק ראש הישיבה הרב הנדל בפתח השבת, וכמו ביטא את רחשי כולם, ההורים וילדיהם, וצוות הישיבה.

ערב שבת הוקדש ל"לעבען מיט משיח" ובמהלכו נערך סדר ניגונים עם הרב יצחק אקסלרוד ונישאו נאומים של צוות הישיבה בענייני לימוד גאולה ומשיח, האמונה והציפייה, חיילי בית דוד ובהמשך ליל שבת נערכה התוועדות סוחפת שנחתמה רק לקראת שלוש לפנות בוקר.

"כל מי שנכנס לזאל, בקבלת שבת, שפשף את עיניו", סיפר אחד ההורים, "היו כאן שלוחים של הרבי שהגיעו מרחבי העולם וילדיהם לומדים בישיבות באור יהודה. הם תרמו רבות לאווירה. בהתוועדות בליל שבת המשתתפים היו בעולם אחר ושכחו מהשעון"...

הקהל של תמימים

יום השבת הוקדש ל"הקהל בעבודתו של תמים". בשעות הבוקר, קודם התפילה, נערכו שיעורי וסדרי חסידות בין ההורים והתלמידים. לאחר סעודת השבת, נישאו נאומים מרתקים בנושאים: למען ישמעו, ויראו את ה' אלוקיכם, לחיות עם הזמן, המעשה הוא העיקר ובהמשך התוועדות עם הרב יצחק אקסלרוד.

להורים נמסרה סדנא מרתקת בחינוך - הקהל במשפחה - מאת המרצה הפופולרי הרב אריק מלכיאלי.

"לא היה רגע דל במשך השבת", סיפר הורה נוסף, "כולנו היינו סביב שיעורים והתוועדויות. אי מילים להסביר את התחושה של שבת עם התמימים, הרגשתי שחזרתי לישיבה. מקווה שיהיו עוד שבתות כאלו, זה מרומם את הנפש".

לאחר ההתוועדות שנמשכה עד אחר-הצהריים, נערכה תפילה מנחה ולאחריה סדר ניגונים סוחף, הבדלה ותמונה מרכזית.

ריקודים לרגל חודש אדר – כהוראת הרבי – חתמו את השבת שלא תשכח.
בסיומה של השבת, הורים רבים ניגשו לצוות הישיבה עם דמעות בעיניים והביעו את תודתם העצומה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.