מערכת COL | יום ב' אדר ב ה׳תשע״ו 12.03.2016

חשש לחיידקי ליסטריה במוצרי הנקניק והפסטרמה של שייקביץ

חשש לחיידקי ליסטריה במוצרי בשר של חברת שייקביץ, זאת בעקבות בדיקות מעבדה שנערכו על ידי שירות המזון מחוז מרכז במשרד הבריאות ● החברה פעלה מיידית לטיפול בבעיה מתוך משנה זהירות, ומתוך אחריות ● כל הפרטים  חיידקי ליסטריה
חשש לחיידקי ליסטריה במוצרי הנקניק והפסטרמה של שייקביץ
מוצרי הנקניק והפסטרמה

חשש לחיידקי ליסטריה במוצרי בשר של חברת שייקביץ, זאת בעקבות בדיקות מעבדה שנערכו על ידי שירות המזון מחוז מרכז במשרד הבריאות, שהעלו חשד להימצאות חיידק ליסטריה מונוציטוגנס בחזה הודו מעושן, פסטרמה רומנית, בקר מעושן, נקניק סלאמי, נקניק הודו, ונקניק קוניאק באריזות ואקום של 200 גרם ואריזות ואקום של 400 גרם מתאריך ייצור 16/02/16 עד תאריך ייצור 10/03/16 ותאריכי פג תוקף 16/04/16 עד תאריך 10/05/16.

חיידק ליסטריה מונוציטוגנס הוא חיידק שעלול לגרום להתפתחות מחלות באוכלוסיות בסיכון גבוה, כגון בעלי מערכת חיסון מוחלשת, וקשישים ולגרום לטענת משרד הבריאות גם להפלות בנשים הרות.

משרד הבריאות מציין בהודעה לציבור שהחברה המייצרת את המוצרים החשודים כמזוהמים בחיידק ליסטריה מונוציטוגנס פעלה מיידית לטיפול בבעיה מתוך משנה זהירות, ומתוך אחריות ומחויבות לקהל לקוחותיה, פועלת חברת שייקביץ בצורה מיידית לאיסוף ולהסרת המוצרים הנ"ל מהמדפים.

צרכן שברשותו מוצרים מתאריכים אלו, מתבקש לא לצרוך את המוצר, ולפנות למשרדי החברה בטלפון 03-9606663 או לת.ד. 143 כפר חב"ד לצורך החזרת המוצרים וקבלת אחרים תמורתם. חברת שייקביץ עושה כמיטב יכולתה להימנע מתקלות מסוג זה, ומתנצלת בפני קהל לקוחותיה.


תגובת החברה: במשך עשרות שנים, הייצור של כלל המוצרים נעשה באישור משרד הבריאות תוך פיקוח מתמיד של בדיקות מעבדה, וב"ה מעולם לא נפל פגם במוצרינו.

בבדיקה שבוצעה לאחרונה עלה חשש להימצאות חיידק מסוג ליסטריה במוצרים: חזה הודו מעושן, פסטרמה רומנית ונקניק קוניאק. מתוך אחריות ויוזמה אישית, ביקשנו מכלל הצרכנים שלא לצרוך את כלל מוצרי הפסטרמה והנקניק מהתאריכים הנ"ל.

למותר לציין שבמוצרי הבשר הקפואים אין כל חשש, וניתן לצרוך אותם כמקודם. אנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות כדי להמשיך ולספק ללקוחותינו מוצרים באיכות גבוהה תוך עמידה בנהלי הייצור המחמירים.

ניתן להחזיר את המוצרים בכל נקודות המכירה של מוצרי שייקביץ בארץ, או לפנות למשרדינו בטל': 039606663

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.