מערכת COL | יום א' אדר ב ה׳תשע״ו 11.03.2016

מעצרו של הדוקר: מסיבת עיתונאים בקראון הייטס ● סיקור ותיעוד

מאות מתושבי קראון הייטס השתתפו בתדרוך מיוחד של משטרת ניו יורק, ביום מעצר הדוקר של לייבי בריקמן בשכונת קראון הייטס וקיבלו דיווח על התפתחויות אחרונות  סיקור, תמונות
מעצרו של הדוקר: מסיבת עיתונאים בקראון הייטס ● סיקור ותיעוד
מאות מחברי הקהילה בקראון הייטס השתתפו בתדרוך מיוחד של משטרת ניו יורק במוזיאון הילדים היהודי בשכונה, ושמעו על ההתפתחויות בחקירת הדקירה החמורה שאירעה בשכונת קראון הייטס.

מפקד משטרת ברוקלין דרום, מר פאוורס פתח ואמר כי הוא הגיע להודיע על 'חדשות טובות' בנוגע לחקירת האירוע, ובישר על
לכידת Kenny Rochelin בן ה-26, החשוד בשני פיגועי דקירה שביצע ביום רביעי בערב. בעקבות חקירתו הוא הואשם גם בדקירת לייבי בריקמן (ב- 10 בפברואר למניינם)

"Rochelin מואשם בשני נסיונות לרצח ובפשע שנאה בתקיפה על בריקמן", אמר פאוורס, והוסיף: "תפיסתו מסכמת מצוד נרחב ביותר, יותר מכל מה שאני זוכר ב-35 שנות שירותי במשטרה."

בעוד בתקשורת התפעלו והביעו את תודתם למשטרה, אימו של לייבי בריקמן, הביעה הסתייגות מהנחרצות של המשטרה בדבר השיוך של Kenny Rochelin לדקירתו של בנה, לייבי.

"אנשים שואלים האם אני שמחה שתפסו את האדם הזה", אמרה הגב' רבקה בריקמן. "אני מודה מאוד למשטרת ניו יורק, אך החקירה עדיין תלויה ועומדת, ואין וודאות שמי שדקר את שני האחרים הוא זה שדקר גם את לייבי."

מפקד המשטרה פאוורס חזר והדגיש כי המשטרה בטוחה שהאיש שנתפס הוא אכן הדוקר, בצטטו צו חיפוש במעון ובו מפורטת רשימת בגדים שנמצאו הקושרות את החשוד לדקירה.

חברי הקהילה קיבלו את רשות הדיבור והציגו מספר שאלות למפקד המשטרה על מצב הביטחון בקראון הייטס, והביעו דאגה מממדי הפשע הגדלים לאחרונה בשכונה.

פאוורס ענה ואמר כי לקראון הייטס מוקצים יותר שוטרים מאשר בשכונות אחרות - על בסיס קבוע, עקב המצב הייחודי שקיים ובו יש מבקרים ואורחים רבים שפוקדים את האיזור.

דבורה הלברשטאם, פעילה ציבורית שבנה ארי הלברשטאם הי"ד נרצח בפיגוע, אמרה שהיא מביעה שמחה על מעצר התוקף.

"יש לי אמון מלא במשטרת ניו יורק, ואני מאמינה שהם יעשו את כל המאמצים בחקירה הזו. הפושע נתפס לאחר שהמשטרה הטילה את כל כובד משקלה ומשאביה לפתרון המקרה", אמרה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.