מערכת COL | יום כ"ח אדר א ה׳תשע״ו 08.03.2016

תלמידי ה'תמימים' קיבלו מפתחות להצלחה

מאות מתלמידי התמימים בישיבות "תומכי תמימים" בקרית גת ובאלעד קיבלו בימים האחרונים כלים אפקטיביים ומעשיים לניהול נכון של מסיבות שבת והדרכה לחזרה על שיחות של הרבי בפני ציבור. את ההרצאות נשא הקאוצ'ר החסידי ר' מנחם זיגלבוים, מאמן אישי להצלחה ולמצוינות, בשותפות עם "קרן עמאר" בניהולו של הרב יעקב עמאר  מפתחות להצלחה
תלמידי ה'תמימים' קיבלו מפתחות להצלחה
מאות מתלמידי התמימים בישיבות "תומכי תמימים" בקרית גת ובאלעד קיבלו בימים האחרונים כלים אפקטיביים ומעשיים לניהול נכון של מסיבות שבת והדרכה לחזרה על שיחות של הרבי בפני ציבור. את ההרצאות נשא הקאוצ'ר החסידי ר' מנחם זיגלבוים, מאמן אישי להצלחה ולמצוינות, בשותפות עם "קרן עמאר" בניהולו של הרב יעקב עמאר שי'.

יצויין כי שתי הרצאות אלו הינן יריית הפתיחה למסע הדרכות נרחב שימשיך בקרוב בקרב תלמידי ישיבות חב"ד בארה"ק.

בשיחה שקיימנו עם ר' מנחם זיגלבוים, הוא סיפר על המיזם העכשווי: "מאז שהייתי בחור, ראיתי לא פעם בחורים שמחמיצים בלא יודעין את המפגש השבועי המיוחד הזה בינם לבין הילדים שאינם שומרי מצוות המגיעים ל'מסיבות שבת'. דווקא בגלל שזהו מפגש של כעשרים-שלושים דקות בלבד, יש לעשות את המקסימום כדי לנהל אותו בצורה הטובה ביותר. דא עקא, שבחורים לא תמיד פיתחו מיומנויות כיצד להתנהל נכון במפגש הזה ולנצל אותו עד תום מול עשרות הילדים היושבים מולם.

"כך הדבר גם בחזרה של שיחות של הרבי בבתי כנסת. יש רבים שיכולים לחזור בצורה יפה על שיחה של הרבי אם רק היו להם את הכלים שנצברו תוך כדי ניסיון במשך השנים. את הניסיון הזה אני מעניק לתמימים בדמות עצות, הדרכות ותובנות שצברתי בעצמי וכן אנשים נוספים".

ר' מנחם זיגלבוים מציין כי דווקא השנה, 'שנת הקהל', כל מפגש של 'מסיבות שבת' וכל חזרה בבית כנסת מהווים בעצם 'כינוס הקהל', והרצון של הרבי שינצלו מפגשים אלו כדבעי כדי "ליראה את השם".

"זו הסיבה שיצאתי במסע בקרב אלפי תלמידי הישיבות בארץ, כדי להדריך, ללמד ולתת להם טיפים ומפתחות להצלחה בכל הקשור לנושאים אלו", הוא אומר. "התחלנו כעת עם שתי הישיבות הראשונות, והתגובות היו נהדרות. בחורים סיפרו לי שאימצו את הכלים שקיבלו, וכבר בשבוע הראשון ראו הצלחה מדהימה. בע"ה בקרוב נעבור גם בשאר הישיבות שיהיו מעוניינים בהדרכה זו. אני מבקש לנצל את ההזדמנות כדי להודות לרב מנחם מענדל עמאר שלקח על עצמו לסייע בפעילות הקדושה והמבורכת הזאת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.