מערכת COL | יום י"ט אדר א ה׳תשע״ו 28.02.2016

שמחה ואחדות במסיבת חג פורים קטן – הקהל ברמב"ש ג'

ביום רביעי, יום שושן פורים קטן התאספו ברמת בית שמש ג' לערב של שמחה ואחדות במסיבת חג פורים קטן – הקהל, והקהילה החבדי"ת הצעירה והמתגבשת זכתה להפיץ אור ושמחה בכל קהילות הקודש מתוך אוירה חסידית ומרוממת במיוחד  פורים קטן ברמב"ש ג'
שמחה ואחדות במסיבת חג פורים קטן – הקהל ברמב
כתב COL

קהילת חב"ד בשכונה החדשה של רמת בית שמש ג' הולכת ומשתרשת עמוק בתוך כל גווני הצבור ברמת בית שמש ג', וגם ב'פורים קטן' הקהילה החבדי"ת זכתה להפיץ אור ושמחה בכל קהילות הקודש ברמה ומתוך אוירה מרוממת במיוחד.

במודעות ססגוניות שהפיץ בית חב"ד לפני יותר משבוע נקראו כל ילדי רמת בית שמש ג' והוריהם, אנשים נשים וטף, להתקהל (תוך הפרדה כפי ההלכה) לחגיגת שמחת חג פורים קטן ברחבה המרכזית של המרכז המסחרי, לכבוד החגיגה המרכזית של חג הפורים לכל תושבי השכונה החדשה על כל ילדיה ובוגריה בליווי תזמורת שתנעים האירוע.

אכן ביום רביעי, יום שושן פורים קטן, החל משעות הצהרים החלו כל הילדים וההורים להתאסף בהמוניהם ברחבה המרכזית של השכונה, ברחבה הגדולה הוקמה בימה ענקית ולפני הקהל הופיעו מיטב הנואמים.

הקהל הרב שמע בהתפעמות דברים נפלאים על מצוות השמחה של חודש אדר בכלל ויום פורים באופן מיוחד, וכיצד חסידות חב"ד שוקדת על הפצת תורה וחסידות ומתמקדת בראש וראשונה לעשות את כל הפעילות מתוך שמחה גדולה, אהבת ישראל, והשכנת אור והתורה החסידות בכל בית יהודי בארץ ישראל ובתפוצות.

בין הנואמים היה שליח חב"ד בחברון הרב דני עטייה שיחי', שריתק את הקהל בסיפורים מיוחדים וסיפר לקהל על מעשי העוז והגבורה שחסידי חב"ד עושים מדי יום בעיה"ק חברון - תוך עידוד והפצת אור ושמחה עם החיילים והתושבים של חברון. הרב עטייה הסביר בטוב טעם תוך שילוב של מופע אמנות וטלפתיה מדוע חב"ד נותנת דגש כה מיוחד על אהבת ישראל, של כל יהודי ויהודי, וכיצד ניתן להאיר את נשמת כל אחד ואחד, באור הקודש של תורת החסידות.

המנחה ר' אברמי רוזנבלט אמר עם הילדים את י"ב הפסוקים והתזמורת הנעימה בשירים ובריקודים סוחפים במשך כמה שעות עד סיום המסיבה המפוארת.

תושבי שכונת רמת בית שמש ג' ציינו בהתפעלות את הפעולה היפה והחשובה שבית חב"ד עורך מעת לעת בשכונה, עם הרוח החיה בראשות השליח הנמרץ הרב בנימין מנדלסון, תוך שהם שמחים ליטול חלק בפעילות היפה והמגוונת בשעורי תורה וחסידות, התוועדויות בשבתות בחגים וביומי דפגרא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.