מערכת COL | יום י"ח אדר א ה׳תשע״ו 27.02.2016

מ-770 רמת שלמה ל-770 בית-חיינו: היערכות למסע הקהל הגדול

ה"הקהל" הגדול והעוצמתי של שנת הקהל תשע"ו יוצא לדרך: לא פחות מחמישים וחמישה אברכים, תושבי קריית ליובאוויטש רמת שלמה בירושלים עיה"ק, ימריאו השבוע לחצרת קודשנו ● רב הקהילה, הר יוסף-יצחק הבלין ל-COL: "זו פעם ראשונה בהיסטוריה שרובה ככולה של קהילת אנ"ש נוסעת יחד לרבי"  קהילת חב"ד ברמת שלמה
מ-770 רמת שלמה ל-770 בית-חיינו: היערכות למסע הקהל הגדול
למעלה: בית-חיינו (צילום: מנדי הכטמן), למטה: ההעתק ברמת שלמה (צילום: שניאור שיף)
ה"הקהל" הגדול והעוצמתי של שנת הקהל תשע"ו יוצא לדרך: לא פחות מחמישים וחמישה אברכים, תושבי קריית ליובאוויטש רמת שלמה בירושלים עיה"ק, התכנסו השבת לשבת הכנה ו"צאתכם לשלום", יחד עם כל חברי הקהילה, לרגל המסע הגדול וההיסטורי "הקהל בויקהל", מ-770 רמת שלמה ל-770 בית חיינו ולאוהל הק'.

מסע ה"הקהל" הגדול, פרי יוזמתו של רב קהילת חב"ד ברמת שלמה הרב יוסף יצחק הבלין, ייצא לדרך אי"ה ביום רביעי הקרוב, לארבע ימים עמוסים וגדושים בחוויה רוחנית ייחודית של שנת הקהל.

במרכזו של המסע ישבתו כל חברי המסע בראשות הרב הבלין בשבת קודש הבאה פרשת ויקהל, בבית אהלי חב"ד ליובאוויטש, לשבת של התוועדויות ושיעורים, מתוך שבת אחים גם יחד, התקשרות ודביקות אל רבינו נשיאנו.

במסע זה כאמור נוסעים כמחמישים וחמש אברכים חברי קהילת חב"ד ברמת שלמה, המהווים למעשה את רוב מניין ורוב בניין של הקהילה המתפתחת. המסע הוא כאמור בראשות רב הקהילה ויוזם "הקהל בויקהל" הרב הבלין, וכן יחד עם משפיעי הקהילה ונכבדיה, גבאי בית הכנסת "בית רבינו 770", וכחמישים אברכים.

אל חברי הקבוצה עתידים להצטרף עוד שורה של בני משפחה וקרובים מרחבי תבל, האמורים לחבור אליהם בחצרות קדשנו, ולשהות יחד עמם בימים מרוממים אלו.

ההכנות הרבות לקראת הנסיעה הגיעו לשיאם בשבת זו, פרשת כי תשא, שהוכרזה כ"שבת הכנה לנסיעה". בהיכל בית הכנסת נתלה שלט ענק המכריז על שבת ההכנה לנסיעה, וביום השבת נערכה התוועדות רבתי באולם ההתוועדויות והקידושים, במהלכה נשאו המתוועדים דברי התעוררות והחלטות טובות לרגל מסע ה"הקהל" ההיסטורי.

יוזם המסע הרב הבלין אומר, כי נסיעת "הקהל בויקהל" סוחף אחריו את כל הקהילה, אנשים נשים וטף. "זו פעם ראשונה בהיסטוריה שרובה ככולה של קהילת אנ"ש מריכוז חב"די נוסע יחד לרבי. למעשה גם אלו שלא מצטרפים בפועל אל הנסיעה, אם אברכים שמסיבות שונות אין באפשרותם להצטרף וכן בני המשפחה שנשארים בבית, כולם חווים את המסע המיוחד.

"התוצאות החיוביות של הנסיעה ניכרות היטב עוד לפני שהמסע כלל יצא לדרך. ללא ספק, מסע הקהל זה ייחרט לעד בליבותיהם של הנוסעים ובני משפחותיהם, ויחזק עוד יותר את הדביקות של כל הקהילה לרבינו נשיאינו, ליראה את ה' כל הימים".

להורדת התוכניה - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.