מערכת COL | יום י"ז אדר א ה׳תשע״ו 26.02.2016

חב"ד בקמפוס מסיימים סמסטר עם שיא חדש

במרבית המכללות להשכלה גבוהה מסתיים בימים אלה סמסטר חורף. הסטודנטים יוצאים לחופשה קצרה, אולם במטה "חב"ד בקמפוס" ממשיכים לעבוד סביב השעון ● השבוע שיא יוצא דופן שנקבע במאות סעודות שבת שנערכו בחודשים האחרונים: במהלך החורף השתתפו בסעודות המאורגנות ע"י השלוחים בקמפוסים השונים לא פחות מ-11,695 סטודנטים!  חב"ד בקמפוס
חב

במרבית המכללות להשכלה גבוהה מסתיים בימים אלה סמסטר חורף. הסטודנטים יוצאים אולי לחופשה קצרה, אולם במטה "חב"ד בקמפוס" ממשיכים לעבוד סביב השעון.

בין השאר ציינו השבוע שיא יוצא דופן שנקבע במאות סעודות שבת שנערכו בחודשים האחרונים: במהלך החורף השתתפו בסעודות המאורגנות ע"י השלוחים בקמפוסים השונים לא פחות מ-11,695 סטודנטים!

בהנהלת הפרויקט סיפרו לנו על ההישג העצום: "30 שלוחי הרבי פרושים במכללות ובאוניברסיטאות בכל רחבי הארץ, ואם להגדיר זאת במשפט אחד - הם פשוט מעניקים אהבה. לפני הכל הם נמצאים שם בשביל כל אחד מהסטודנטים ופותחים את ביתם וליבם בפניהם. מעבר לכך, ישנה עשייה רבה. תכנית לימוד ייעודית מבית JLI פעילה בקמפוסים והמשתתפים בה נהנים גם ממלגות. סעודות השבת שבהם משתתפים עשרות סטודנטים בכל שבוע כבר הפכו לשם דבר. לאורך השנה מתקיימים אירועים רבים, ביניהם שבתונים ומופעים של אמנים יהודים. בנוסף השלוחים גם מסייעים לפני חגים לסטודנטים מעוטי יכולת".

הסטודנטים המשתתפים בסעודות משתפים אותנו בחוויה הייחודית. כך למשל מספרת לנו הילה, סטודנטית למינהל עסקים: "אני מגיעה מבית מסורתי, שומרת שבת ולפעמים יוצא לי להישאר בדירה לבד בסופי שבוע. כשגיליתי שיש לי את המקום החם הזה שאליו אני יכולה להגיע, זה מילא אותי ונתן לי ביטחון." דורין, סטודנטית למדעי ההתנהגות, הגיעה מרקע שונה לגמרי - "בהתחלה לא הכרתי את המנהגים ולא ידעתי מה עושים, מה צריך לקרוא בסעודה וכו'. אבל אז למדתי לאט לאט 'איך זה עובד' וגיליתי טעם אמיתי של שבת. לא סעודה שמסיימים ומיד קמים והולכים אחרי האוכל".

כיצד זוג צעיר יכול לממן בעצמו סעודות שבת המוניות שבוע אחרי שבוע? תהינו. - "השלוחים מממנים חלק מהסעודות ואנו מסייעים להם בכך. הסעודות האלה פועלות דברים מופלאים, כידוע שמה שהתוועדות חסידית פועלת אפילו מלאך מיכאל לא יכול לפעול. לא לחינם כמות המשתתפים בסעודות צומחת בהתמדה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.