מערכת COL | יום ט"ו אדר א ה׳תשע״ו 24.02.2016

יום במתנה: המפגש ה-13 של ידידי חב"ד קפריסין ●גלריה

מאות מידידי חב"ד קפריסין בישראל, התאספו יחד למפגש החברים השנתי בפעם ה-13, ערב מרגש ומשפחתי שכולו אור וקדושה, בסימן "נותנים מתנה לזכות המשפחה" ● בתוכנית: שנת הקהל, בית חב"ד חדש, תוכנית אומנותית והפתעת הערב - השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין מגלה: איך אפשר לתת יום במתנה? ● חב' פליישמן הפקות הפיקה את הארוע  המפגש ה-13
יום במתנה: המפגש ה-13 של ידידי חב
במוצאי שבת התאספו יחד מאות מידידי חב"ד קפריסין בישראל, למפגש החברים השנתי בפעם ה-13, ערב מרגש שכולו אור וקדושה, לצד ארוחת ערב עם מיטב המטעמים ולצד אמירת 'לחיים' משותפת.

הערב נפתח בהקרנה של וידאו מיוחד על שנת הקהל בשילוב קטעים מדבריו של הרבי על שנה מיוחדת זו ובהבדלה על ידי הרב יהושע רסקין שי'. לאחר מכן העניק השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין שי מיוחד למר פיני פטר על תרומתו הנכבדה להקמת בית חב"ד "צוק איתן" בעיר לימסול והפתיע את הקהל בהזמנה לחנוכת בית חב"ד נוסף בעיר ניקוסיה בשבועות הקרובים. לצד סעודת 'מלווה מלכה' סיפרו את סיפורם האישי הזוג עדן הראל ועודד מנשה, על התחזקותם בתורה ובמצוות יחד עם היותם אנשי מדיה ישראלית.

הרגע המיוחד של הערב היה עת הוצג על המסכים טעימה מיום של פעילות שגרתית בבתי חב"ד בקפריסין, הכולל 4 בתי חב"ד - בתים קבועים של תפילה, תורה ומעשים טובים שפועלים מידי יום, מקווה טהרה, גן הילדים, ובית לבני הנוער בתקופת הקייץ באיה נאפה.

עם סיום קליפ הוידאו המרגש, עלה לבמה השליח והרב הראשי לקפריסין, הרב אריה זאב רסקין, ששיתף את הקהל בפעילות הגדושה והקדושה שנעשתה בשנה האחרונה והציג לקהל את תוכנית המתנות הרוחניות: "זכות של יום פעילות כזה אין לתאר במילים. בערב זה ניתנת לכולם ההזדמנות להעניק במתנה לעצמם ולאנשים הקרובים יום כזה על כל זכויותיו האין סופיות ולאמץ ימים שכאלה, לזכות יום ההולדת, ליום הנישואים, או להבדיל להקדיש יום זכרון של אחד מיקיריהם". עבור כל יום מיוחד שנתרם הוענקה מתנה גשמית-רוחנית אישית מיוחדת שעליה הוטבע במקום השם לזכותו הוקדש היום, והקמפיין ימשך גם לאחר הארוע באתר האינטרנט של הפרוייקט: www.ChabadCyprus.com/Gift

תוכנית הערב המשיכה כשהרב דוד פרקש שימש כנציג ידידי חב"ד קפריסין בארה"ב, והביא את תרומתם המיוחדת לבניין החדש של חב"ד קפריסין ההולך ונבנה בימים אלו. את הערב סיים בהופעה מוזיקלית הזמר רמי קליינטשיין, כשעל פני הקהל חיוך רחב ותפילה גדולה להצלחה גם בשנה הבאה עלינו לטובה.

על ההפקה חב' ׳פליישמן הפקות׳
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.