מערכת COL | יום ט"ו אדר א ה׳תשע״ו 24.02.2016

עיריית ירושלים אירחה את מפגש השלוחים לרגל פורים

התוועדות חסידית ומפגש מיוחד לשלוחי הרבי בירושלים, לכבוד פורים קטן, נערכה באולם העיריה בקומה העליונה בכיכר ספרא ● הרב יעקב הלפרין ערך סקירה מקפת על הפעילות המוצלחת וההשתדלות הנרחבת במשך השנה החולפת ועל התמיכה הגדולה לה זוכה פעילות חב"ד מעירית ירושלים ● מנכ"ל עיריית ירושלים עו"ד אמנון מרחב בירך את השלוחים  מפגש השלוחים
עיריית ירושלים אירחה את מפגש השלוחים לרגל פורים
התוועדות חסידית ומפגש מיוחד לשלוחי הרבי בירושלים, לכבוד פורים קטן, נערכה באולם העיריה בקומה העליונה בכיכר ספרא.

נציג חב"ד בעירית ירושלים ת"ו, חבר מועצת העיר הרב יעקב הלפרין, הזמין את שלוחי הרבי כהכנה לקראת פעילויות פורים, פסח ול"ג בעומר הממשמשים ובאים.

את ההתוועדות פתח בדבר מלכות  הרב נפתלי הכהן רוט על משמעותו המיוחדת של פורים קטן, ועל ההוראה הנלמדת ממנו בשליחות של כל אחד ואחת.

הרב יעקב הלפרין ערך סקירה מקפת על הפעילות המוצלחת וההשתדלות הנרחבת במשך השנה החולפת ועל התמיכה הגדולה לה זוכה פעילות חב"ד מעירית ירושלים, למרות הקשיים העצומים וסכנות הקיצוצים שעמדו על הפרק בתקופה האחרונה בעיריה.

הודות להתעסקותו ולעמידתו האיתנה והבלתי מתפשרת על מעמדה של חב"ד בעיני העיריה, לא רק שהתקציבים לא קוצצו אלא קיבלו תוספת משמעותית, הן לסדרי פסח בעיר והן לתהלוכות ל"ג בעומר. עוד זאת, נוסף תקציב נוסף עבור פעילות מיוחדת בחג הפורים הקרב ובא.

הרב הלפרין הוסיף כי בוודאי אינו מסתפק במה שהצליח לפעול למען המוסדות ובתי חב"ד בעיר עד עתה, אלא בכוונתו לפעול ולהשיג תקציבים נוספים וחדשים. בנוסף, הזכיר לנוכחים שלשכתו פתוחה לכל שאלה או בקשה וכמובן ישמח לעזור לכל תושבי העיר וקהילות חב"ד בכל מה שיוכל, לרווחתם והצלחת פעילות הפצת המעיינות.

אורח מיוחד שנכח באסיפה היה הרב אליהו קריצ'בסקי מנכ"ל "רשת אוהלי יוסף יצחק" אשר ציין את התפעלותו מהעזרה והתמיכה לה זוכים השלוחים מעירית ירושלים בזכות הרב הלפרין, אשר מהיכרותו האישית רשויות רבות אין לה אח ורע בשום מקום בארץ. בסיום דבריו איחל לשלוחים שעוד הרבה שנים יזכו לנציג כזה בעיריה ובירך את הרב יעקב הלפרין ש"יאריך ימים על ממלכתו" ושימשיך ויזכה להגדיל ולהפיץ את אור התורה והחסידות בעיר הקודש ירושלים.

בסיום ההתוועדות הפתיע את הנוכחים מנכ"ל עירית ירושלים עו"ד אמנון מרחב שהוזמן ע"י הרב הלפרין להיכנס ולברך את השלוחים ואמר "אתם שלוחי הרבי נמצאים בראש הפירמידה של אהבת ואחדות ישראל ובפרט בלכידות והאחדות של תושבי העיר בתקופה הקשה שעוברת עלינו. תודה לכם ולרב יעקב הלפרין בראשכם, שלכם אני יכול לגלות באיזה מסירות הוא ממלא את השליחות והדביקות שבה "נלחם", במובן החיובי של המילה, למען הפעילות המבורכת שלכם בעיר. עלו והצליחו".

תודה מיוחדת הביעו כולם למנהל הלשכה ר' יוסף לוקצקי שארגן את ההתוועדות ופועל במשך כל השנה ללא ליאות למען השלוחים.

השלוחים יצאו בהחלטות טובות ובתנופה חדשה ברוח של "מרבים בשמחה" להמשך השליחות של הרבי בעיר הקודש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.