מערכת COL | יום ט"ו אדר א ה׳תשע״ו 24.02.2016

״הרבי מליובאוויטש הוא אליהו הנביא שלי״ • מדהים

במהלך ביקור בית במסגרת מבצע 'טהרת המשפחה' של פעילי חב"ד, נחשף סיפור מדהים מלפני 34 שנה ● 'אתם חסידי הרבי מליובאוויטש?' שואל חיים ומוציא את ארנקו. להפתעתנו חיים שולף משם מכתב מקורי של הרבי, בלוי וקרוע ומודבק בסלוטייפ מכל צדדיו" ● מה סיפורו של המכתב, ואיך זה קשור לאליהו הנביא? לסיפור המלא
״הרבי מליובאוויטש הוא אליהו הנביא שלי״ • מדהים

מספר אחד מפעילי חב"ד:

"במהלך ביקור בית במקום שליחותנו בת גלים במסגרת מבצע טהרת המשפחה של פעילי חב"ד ביקרתי אני ורעייתי אצל משפחת י. חיים ודורית.

"הם מאוד התרגשו מהביקור. 'אתם חסידי הרבי מליובאוויטש'? שואל חיים ושולף את הארנק שלו. היינו בטוחים שהוא רוצה להראות לנו שהוא נושא בארנקו כמו רבים את תמונת הרבי.. אך להפתעתנו חיים שולף מהארנק מכתב מקורי של הרבי. המכתב בלוא וקרוע ומודבק בסלוטיפ מכל צדדיו.

וחיים מתחיל לספר: 'המכתב הזה לא זז מהארנק שלי.. לפני 33 שנים במהלך מלחמת שלום הגליל נפצע אחי יחזקאל בכל חלקי גופו מרסיסים של רימון שהתפוצץ ממש בסמוך אליו. בנס חייו נילצו והוא שכב מחוסר הכרה בבית הרפואה בטבריה.

לאחר שיצא מכלל סכנה המליצו הרופאים לא להוציא את הרסיסים מהגוף בבת אחת אלא בשלבים וברסיס שחדר לפנים המליצו לא לגעת שכן הדבר יכול להוות סכנה. ואכן הניתוחים בוצעו כמתוכנן והרסיס האחרון נשאר בלחי.

לאחר תקופה הרסיס החל להציק ובהחלטה אמיצה יחזקאל ניגש לניתוח מורכב בלחי. בבית הרפואה רמב"ם הניתוח אמנם עבר בהצלחה אבל יחזקאל לא מתעורר. חלה התדרדרות במצבו ושוב נשקפה סכנה לחייו. אני בתור אח נשארתי ליד מיטתו כל הלילה ולא ידעתי את נפשי..

בבוקר השכם כשהגיעו להחליף אותי מצאתי את עצמי צועד רגלית למערת 'אליהו הנביא' שנמצאת לא הרחק מבית הרפואה. הבנתי שרק ברכה משמים תעזור לאחי.

"מזג האויר היה גשום אבל אני הייתי נחוש בדעתי להתפלל במערת אליהו. כשהגעתי למערה התאכזבתי מאוד. השער היה סגור ומסוגר ואני עומד בחוץ בגשם ומתפלל לנס.. והנה אני רואה אשה מבוגרת.. כאילו נשלחה משמים.. היא שואלת אותי בעדינות 'מה קרה? במה אפשר לעזור'? שיתפתי אותה במצב של אחי ושהמערה סגורה ואין לי למי לפנות.

"האישה המבוגרת אומרת לי 'אל תדאג. תרשום את הכתובת שאמסור לך כעת. תשלח מכתב לשם ותראה ישועות...'

"מכיון שהייתי בסערת רגשות ביקשתי ממנה שהיא תכתוב את הכתובת ואכן היא רשמה בחתיכת נייר כתובת והגישה לי. על הנייר היה רשום: 770 N.Y Eastern Parkway אחזתי בפתק כאוחז בקרש הצלה ועוד באותה שעה ישבתי לכתוב מכתב בקשת ברכה לרבי ובו גוללתי את כל המצב של אחי.

"לאחר זמן לא ארוך קיבלתי מכתב תשובה מהרבי ואכן מצבו של אחי השתפר פלאים והוא חזר אט אט לאיתנו עד שהשתחרר לגמרי מבית הרפואה וחזר לחיים תקינים.

"את המכתב זה אני שומר בארנק באופן קבוע. הרבי מליובאוויטש הוא ה'אליהו הנביא שלי'...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.