מערכת COL | יום י"ב אדר א ה׳תשע״ו 21.02.2016

הערב בכפר חב"ד: שאל, בני!

'כולל קביעות עיתים' בבית הכנסת 'נחום יצחק' - כפר חב"ד שע"י מכון 'אלף', מארח הערב בשעה 21:00 את הרב אברהם מלכיאל שיחי', מפקח רפרנט תחום קודש במשרד החינוך ויועץ חינוכי, שימסור שיעור מיוחד ומרתק בנושא: תקשורת בריאה בין אב לבנו - בלימוד משותף ● בשעות הפנאי ● בחיק המשפחה ● ועוד עניינים מרתקים  שיעור בכפר חב"ד
הערב בכפר חב
'כולל קביעות עיתים' בבית הכנסת 'נחום יצחק' - כפר חב"ד שע"י מכון 'אלף', מארח הערב בשעה 21:00 את הרב אברהם מלכיאל, מפקח רפרנט תחום קודש במשרד החינוך ויועץ חינוכי, שימסור שיעור מיוחד ומרתק בנושא: תקשורת בריאה בין אב לבנו - בלימוד משותף, בשעות הפנאי, בחיק המשפחה, ועוד עניינים מרתקים.

השיעור נערך במסגרת 'מכון אלף לקידום ערכי היהדות' ע"ר, המקיים שיעורי הלכה והרצאות מרתקות מפי טובי הרבנים בישראל.

אגרת מיוחדת בנושא חינוך הילדים

"חלק העיקרי [=של חינוך התלמידים] הוא על אחריות ההורים, האב והאם, שעליהם להחדיר בבניהם מידות טובות בכל האמצעים העומדים לרשותם, ואפילו גם אם טרודים הם באיזה עניינים שיהיו הרי זוהי מחובתם העיקרית.

ואם בימות הלימוד בתלמוד-תורה הדברים אמורים, על אחת-כמה-וכמה בערבי שבתות וימים-טובים אחר חצות, ובימי שבת-קודש וימים טובים שאז עיקר האחריות על ההורים.

חלק מהאחריות היא גם על המחנכים - "שחלק האחריות בזה הוא גם על מלמדי ומורי התלמוד-תורה, שהרי חינוך תלמידים על-פי תורה הוא גם בנוגע להנהגתם מחוץ לכתלי התלמוד-תורה, ובפרט במקום קדוש בבית-הכנסת ובבית-המדרש וכו'". (אגרות-קודש, כרך כה, עמ' קמג-ד)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.