מערכת COL | יום ח' אדר א ה׳תשע״ו 17.02.2016

נס גדול בכפר-חב"ד: ניצלו מתאונת רכבת ברגע האחרון ● תיעוד

נס גדול בכפר-חב"ד: רכב פרטי נתקע במחסום הרכבת, רגעים לאחר שהמחסום החל לרדת, לקראת בואה של הרכבת. ● וגם: ר' שמואל ריבקין שחילץ את הרכב מספר ל-COL על המתרחש ● ומה אומרים ברכבת ישראל? נס בכפר-חב"ד
נס גדול בכפר-חב
בעיגול: ר' שמואל ריבקין. צילום: מתוך סרטון האבטחה של רכבת ישראל

נס גדול בכפר-חב"ד: רכב פרטי נתקע במחסום הרכבת, רגע אחרי שהמחסום החל לרדת, לקראת בואה של הרכבת.

ברגע האחרון, יושבי המכונית הצליחו להימלט והחלו לרוץ על מנת להתרחק מהסכנה הגדול. בחסדי שמים ובנס גדול איש מהם לא נפגע. היום נחשף בחדשות 2 סרטון ממצלמות האבטחה של רכבת ישראל.

מי שגילה תושיה גדולה והצליח להרחיק את הרכב מהמסילה ובכך למנוע תאונה (לבסוף הרכבת בלמה הרחק מהתחנה), הוא ר' שמואל ריבקין, תושב הכפר.

"הגעתי מכיוון כפר-חב"ד לכיוון צפריה", סיפר ל-COL, "רכב שהגיע מכיוון צפריה, נסע לפני הרכב המדובר - ותכנן לפנות שמאלה לכיוון תחנת הרכבת. בשל תנועת הרכבים, הוא לא הצליח לפנות. בינתיים, המחסום התחיל לרדת ורכב שהיה מאחור נתקע באיזור המסילה.

"כשראיתי את המצב, מיד יצאתי מהרכב שלי ודפקתי על חלון הרכב שרצה לפנות לכיוון התחנה וסימנתי לו שימשיך קדימה. בינתיים, נוסעי הרכב שנתקע על המסילה יצאו במהירות מהרכב.

"כשהבחנתי שהרכבת עדיין לא באופק, נכנסתי אל-תוך הרכב באיזור המסילה ונסעתי כמה מטרים קדימה, אל עבר למסילה, זאת בעזרת אדם נוסף שהרים ידנית את המחסום".

יצויין כי בעבר היה שילוט האוסר לפנות שמאלה לכיוון תחנת הרכבת, אך הוא הוסר משום מה.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה לחדשות 2: "רכבת ישראל משקיעה רבות בבטיחות במפגשי כביש מסילה לצורך שמירה על חיי אדם. בין היתר ברמזור, מחסומים, שילוט מכווין, התראה קולית והסברה.

"למרות זאת, מעת לעת חוצים רכבים מפגשי כביש מסילה ללא תשומת לב ושלא כחוק - זה מאד מסוכן! במקרה המובא בסרטון רכב נכנס למפגש מבלי שהרכב שלפניו פינה את המפגש באופן מושלם. לולא המידע עבר לרכבת שנסעה לכיוון המפגש בזמן, יתכן והאירוע היה נגמר אחרת. רכבת ישראל קוראת לציבור לנהוג לפי החוקים והתקנות ולהימנע מחצית מפגשי כביש מסילה שלא כחוק. שימרו על ביטחונכם!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.