מערכת COL | יום ח' אדר א ה׳תשע״ו 17.02.2016

הרב ביסטריצקי: ב'חנוך לנער' יודעים הלכה למעשה

לאחר הכנה של כשבועיים חזרה אינטנסיבית, בישיבת חנוך לנער, נבחנו כ-50 בחורים מצטיינים בלימודי ההלכה אצל רב קהילת חב"ד בצפת ואחראי מחלקת הכשרות הרב מרדכי ביסטריצקי ● את המבחן ניהל הרב ביד רמה בשלבו את הידע ההלכתי מחד והביצוע בשטח המעשי בפרט לאור הנסיון הרב במחלקת הכשרות. הבחורים מצדם נרתמו לאתגר והצליחו להפתיע בבקיאותם הרבה  חנוך לנער
הרב ביסטריצקי: ב'חנוך לנער' יודעים הלכה למעשה
לאחר הכנה של כשבועיים חזרה אינטנסיבית, בישיבת חנוך לנער, נבחנו כ-50 בחורים מצטיינים בלימודי ההלכה אצל רב קהילת חב"ד בצפת ואחראי מחלקת הכשרות הרב מרדכי ביסטריצקי.

את המבחן ניהל הרב ביד רמה בשלבו את הידע ההלכתי מחד והביצוע בשטח המעשי בפרט לאור הנסיון הרב במחלקת הכשרות. הבחורים מצדם נרתמו לאתגר והצליחו להפתיע בבקיאותם הרבה.

ב'חנוך לנער' מציינים בסיפוק כי מוכח כי לימודי ההלכה בשילוב התנסות מעשית מועילה לחיות בלימוד ולזכרון מעשי כיצד להתנהג בפועל.

בכל שנה נבחר נושא הלכתי אותו מלווים במשך כל השנה (בנוסף להלכות הצריכות לחגים וכו'), וניתן דגש מיוחד על הביצוע בפועל של ההלכות, ע"י הכנה מוקדמת של כלל הצוות בלימוד שבועי בצוותא וירידה לפרטים המעשיים בהנחיית הרה"ח הרב יקיר פלד שי' דיין בבית הדין הרבני בצפת.

כאמור, השנה נבחר נושא הכשרות לנושא השנתי והמבחן עם הרב ביסטריצקי שי' מהווה שלב א' מתוך שני שלבים כשהמטרה הסופית – קבלת תעודת "נאמן כשרות" חתומה ע"י הרב.

את התפעלותו הרבה לא יכל הרב להסתיר ופשוט התמוגג מנחת מהבקיאות הרבה וסיכם את המבחן במילים שבכותרת: "בחנוך לנער יודעים הלכה למעשה, הלוואי שבכל הישיבות היו לומדים מכם כיצד ללמוד הלכה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.