מערכת COL | יום ח' אדר א ה׳תשע״ו 17.02.2016

200 שלוחים התכנסו בקליפורניה ● תיעוד

קרוב ל -200 שלוחים מכל רחבי מדינות קליפורניה ונבאדה התכנסו ליומיים של השראה, לימוד ואחדות בימים ראשון ושני, ה'-ו' אדר א' ● בכינוס הוחל בכתיבת ספר תורה לזכרו ולע"נ של השליח הנערץ הרב יהושע בנימין גורדון ע"ה  כינוס השלוחים בקליפורניה
200 שלוחים התכנסו בקליפורניה ● תיעוד
תמונות: MG InFocus
קרוב ל -200 שלוחים מכל רחבי מדינות קליפורניה ונבאדה התכנסו ליומיים של השראה, לימוד ואחדות בימים ראשון ושני, 5 ו -6 אדר א'.

הכינוס השנתי של השלוחים בחוף המערבי של ארה"ב ה-44 במספר, התקיים בבית חב"ד המפואר והמרווח של Beach Cities campus בניהולו של הרב יוסי מינץ.

הכינוס החל בסדרה של סדנאות בהנחיית שלוחים שונים, בנושאים כמו הדרכת הרבי להתנהלות נכונה, ו'איך להצעיד את מרכז חב"ד שלך ליעד הבא', התמודדות עם משימות קשות בשליחות, וניהול ענייני קהילה שוטפים.

בהמשך הערב, השלוחים נאספו לסעודת מצווה שהחלה עם כתיבת ספר תורה לזכרו ולע"נ של השליח הנערץ והאהוב הרב יהושע בנימין גורדון ע"ה.

משפחתו של השליח הראשי בוואלי, קמה זה עתה משבעה לאחר פטירתו בנסיבות טראגיות, בגיל 66.

ספר תורה זה, נכתב בחסות השלוחים באיזור, כסמל של אחדות, מטרתו העיקרית של הרב גורדון לאורך כל חייו, כך ציינו המארגנים.

ספר התורה לאחר השלמתו, יושאל לשלוחים בשנתיים הראשונות של תחילת שליחותם, כשם שהרב גורדון שימש כמלווה אישי עבור כל כך הרבה שלוחים חדשים במשך השנים.

השליח הראשי לקליפורניה הרב שלמה קונין התייחס בנאומו על החשיבות להישאר חזקים ולהמשיך לבנות את מוסדות הרבי, ברגעים האחרונים של הגלות.

הרב קונין חילק לשלוחים מזכרת מיוחדת מהכינוס, חבילה עם פיסות עץ מחדרו הק' של הרבי.

הרב מנדל גורדון שיחי', משפיע ישיבת ליובאוויטש בלונדון ואחיו של הרב יהושע גורדון ע"ה, שיתף במסר מיוחד ובזכרונות מאחיו. הוא הדגיש את הצורך ב"והחי יתן אל ליבו", במיוחד בכל הקשור לדברים שהיו יקרים לליבו של אחיו: שלום ואחדות.

את הנאום המרכזי, נשא הרב שמולי שלנגר מבייקרספילד, תוך התמקדות במוטו של הכינוס: "ואתם תלוקטו לאחד אחד". הוא דיבר על מחוייבות, התמדה ואמונה.

תודה מיוחדת לרב מינץ על האירוח, לוועד הכינוס בראשות הרב שמחה באקמן, הרב שלום בער קונין ולכל השלוחים שבאו מקרוב ומרחוק כדי להפוך את כינוס השלוחים של החוף המערבי, לבלתי נשכח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.