מערכת COL | יום ב' אדר א ה׳תשע״ו 11.02.2016

כפר-חב"ד: מנכ"ל מרכז י.נ.ר נפגש עם הרב אשכנזי

מנכ"ל מרכז י.נ.ר נפגש עם המרא דאתרא של כפר-חב"ד הרב מאיר אשכנזי. בפגישה גם נכח יו"ר ועד הכפר ר' שמעון רבינוביץ. מה היה שם? מנכ"ל י.נ.ר בכפר-חב"ד
כפר-חב
מנכ"ל י.נ.ר בכפר-חב"ד
מרכז י.נ.ר הוא המרכז המקצועי והמוביל בהכשרה בתחומי ההנחיה, הייעוץ והטיפול במסגרתו נלמדים לימודי תעודה ולימודי תואר ראשון של האוני' הפתוחה. כמו כן מקיים המרכז לימודי העשרה והתמקצעות לאנשי מקצוע, וסדנאות העשרה לציבור הרחב.

רבים המבקשים לרכוש תואר ראשון בתחומי הפסיכולוגיה, מדעי החברה והחינוך בוחרים לעשות זאת במרכז י.נ.ר המציע מסלולים נפרדים לגברים ונשים ועל טהרת הקודש.

במסגרת הלימודים המוצעים במרכז פופולאריים במיוחד הלימודים לייעוץ נישואין, גישור משפחתי, הנחיית הורים, טיפול נפשי, יישוב סכסוכים, אימון אישי וקבוצתי, דמיון מודרך ועוד.

כמו כן קיימים סדנאות המיועדים לאנשי מקצוע בתחומים פסיכודרמה, הפרעות אכילה, התמודדות עם סכרת, תרפיה באומנות ועוד.

מאות מבין הלומדים במרכז י.נ.ר כבר השתלבו בשוק העבודה בתחום אותו למדו, כאשר במקומות עבודה רבים ניתנת עדיפות לתלמידי מרכז י.נ.ר בשל המקצועיות הרבה.

במרכז י.נ.ר מדגישים כי תכני הלימודים הם בפיקוח וועדה רוחנית אשר עוברת על התכנים ומאשרת אותם, וזאת מלבד ההפרדה בין גברים לנשים.

במהלך המפגש הראה מנכ"ל י.נ.ר הרב מאיר עשור לרב אשכזי את מכתב ההמלצה שכתב אביו ע"ה לפני כמה שנים והמליץ לבוא וללמוד במרכז י.נ.ר.

הרב מאיר אשכנזי, רבה של כפר חב"ד, בירך את מנכ"ל מרכז י.נ.ר על פעילות המרכז שמאפשר לימודים ברמה גבוהה מבלי להתפשר על הרמה הרוחנית וסוכמו שיתופי פעולה עם קהילות חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.