מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״ו 08.02.2016

'קול חי' אירח את נמואל לרגל האלבום החדש "התגלות"

הזמר החב"די ר' נמואל הרוש והמעבד והמפיק המוסיקלי דני אבידני רואיינו לתוכנית "מוצ"ש חי" ברדיו 'קול חי עם מנחם טוקר, לרגל צאת האלבום החדש "התגלות"  נמואל הרוש
'קול חי' אירח את נמואל לרגל האלבום החדש
צילום: לוי הרוש
הזמר החב"די ר' נמואל הרוש והמעבד והמפיק המוסיקלי דני אבידני רואיינו לתוכנית "מוצ"ש חי" ברדיו 'קול חי עם מנחם טוקר, לרגל צאת האלבום החדש "התגלות".

השניים שהגיעו בלוויית המפיק והמנהל האישי ישראל לובין ואיש יחסי-הציבור תומר כהן, סיפרו לטוקר על תהליך עשיית ויצירת האלבום שהתפרס על פני שלוש שנים, איסוף ובחירת הניגונים, הרעיונות והעיבודים, וכן על הסיבה באלבום ניגוני חב"ד דווקא באלבום הבכורה, על החיבור ושיתוף הפעולה בין השניים, העבודה על הפרויקט הבא.

נמואל שהגיע מצויד ב'משקה' מזג כוסיות לטוקר ולכל הנוכחים באולפן שבירכו הגפן ועשו לחיים. כשבין-לבין הושמעו רצועות האלבום וטוקר חילק עשרות דיסקים של האלבום בנקודת חלוקה בירושלים ולמאזינים שעלו לשידור וסיפרו על חוויות מאירועים שלהם שהעביר נמואל.

כמה רגעים מיוחדים נרשמו במהלך הריאיון, אחד מהם היה כשטוקר השמיע לנמואל והמאזינים הודעת וואטסאפ שקיבל מקבוצת 'שלוחים' שהקשיבו לתכנית באודסה הרחוקה, ובהמשך הפתיע את נמואל עם הביצוע המקורי של אחד השירים, ושיחת טלפון מפתיעה מהקלידן לייבל'ה ליפסקר שסיפר על תחילת דרכם המשותפת. ואפרופו קלידן, אמן הקלידים אבי דרור שהפתיע גם הוא כשקפץ לאולפן לברך נמואל ואבידני על הוצאת האלבום וסיפר על העבודה המשותפת שלהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.