מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשע״ו 04.02.2016

שליח הרבי באלסקה פתח את הסנאט של ארצות הברית

הרב יוסף יצחק גרינברג, שליח הרבי באלסקה כובד בתפילה בפתיחת הסנאט של ארצות הברית. הרב גרינברג הוזמן לסנאט ע״י הסנטורית של אלסקה ליסה מארקובסקי, והרב גרינברג ורעייתו אסתר הגישו לסנטורית את הספר רב המכר על הרבי של הסופר מר יוסף טלושקין  צפו בווידאו
שליח הרבי באלסקה פתח את הסנאט של ארצות הברית
הרב גרינברג נושא דברים ומעניק את הספר על הרבי לצ׳פלין של הסנאט ד"ר בערי בלאק
הרב יוסף יצחק גרינברג, שליח הרבי באלסקה כובד בתפילה בפתיחת הסנאט של ארצות הברית. הרב גרינברג הוזמן לסנאט ע״י הסנטורית של אלסקה ליסה מארקובסקי, והרב גרינברג ורעייתו אסתר הגישו לסנטורית את הספר רב המכר על הרבי של הסופר מר יוסף טלושקין.

בדברי תפילתו אמר אשר בימים אלו כאשר ישנם כאלו שבשם הדת עושים את הפשעים הכי גדולים נגד האנושיות, דוקרים ורוצחים גברים נשים וילדים, במזרח התיכון, באירופה, בישראל, באמריקה ובכל העולם, על חברי הסנאט של ארה״ב להפיץ את הערכים האוניברסליים של השבע מצוות בני נח שניתנו לנח ומשפחתו אחרי המבול שהחשוב שבהם הוא האיסור של רציחה ושפיכות דמים.

הוא עורר את הסנטורים שעליהם לדעת שבכך שהם התאספו היום בסנט לחוקק חוקים הם בעצם מקיימים את מצוות דינים, לנהל את האנושות בצדק ומשפט, שהוא אחד מן השבע המצוות בני נח, ועליהם לזכור אשר ביכולתה דל ארה״ב להנהיג את העולם ולשמש כדוגמא בהפצת ובקיומם של השבע מצוות בני נח ועי״ז להביא שלום לעולם שבור ומפולג שסובל מטרור בלתי פוסק.

שליח הרבי סיים את תפילתו, שבזכות אחד מהענקים הרוחניים של אמריקה והאנושות בזמננו, הרבי מליובאוויטש, שהיה זה שייסד את המבצע העולמי ופנה בקריאה לכל האנושות לקבל ולהפיץ את המסר הרוחני של השבע מצוות בני נח, הנה בזכות זה שנזכה כולנו בימים אלו לקיום נבואת ישעיהו ״לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה״ לאחר התפילה נאמה בסנאט הסנטורית ליסה מרקובסקי ובדברי ברכתה שיבחה את העבודה החשובה ששלוחי הרבי באלסקה הרב יוסף יצחק ורעייתו אסתר גרינברג עושים באלסקה עבור הקהילה היהודית ועבור כל תושבי אלסקה..


Rabbi Yosef Greenberg Opens Senate With Daily Prayer from COL.org.il on Vimeo.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.