מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשע״ו 02.02.2016

רגע לפני: הרב אהרונוב במכתב מרגש לשלוחים ואנ"ש

"בעומדי מול שער ברזל שבעוד דקות אחדות ייסגר מאחוריי": רגע לפני, הרב יוסף יצחק אהרונוב במכתב מרגש לשלוחים ואנ״ש. לקריאה • מכתבו של הרב אהרונוב
רגע לפני: הרב אהרונוב במכתב מרגש לשלוחים ואנ
הרב יוסף יצחק אהרונוב

אחיי היקרים, צבא השלוחים והשלוחות, רבני ועסקני חב"ד ומשפחות אנ"ש חסידי חב"ד די בכל אתר ואתר

בעומדי מול שער ברזל שבעוד דקות אחדות ייסגר מאחוריי, מתחזקת אצלי האמונה הטהורה שהמטען אותו נושאים כולנו, חייליו הנאמנים של הרבי, אין כוח בעולם שיוכל לו, לא לשוברו ולא לנצחו.

אלו אינם רגעים קלים עבורי, עבור בני משפחתי היקרים ועבור כל מפעל השליחות וזרועותיו הפועלים בכוחו של המשלח. גם ברגעים אלו אין כל ספק שהרבי נמצא איתנו וימשיך ללוות את כולנו בחילא יתיר.

הנני מלא הוקרה והערכה לגדלות הנפש של שלוחים, חסידים, חברים, שותפים לעבודה בצאגו"ח ושאר המוסדות, זבולונים וישכרים כאחד אשר נפגעו גם הם וחלקם בצורה כואבת מאוד בעקבות מעשים שלא יעשו, מי בשליחותו ומי במעמדו, מי בפרנסתו ומי בממונו ולמרות הכל הם גילו ומגלים גדלות נפש, גדלות של מעבירים על מידותיהם, גדלות של נעלבים ואינם עולבים, גדלות של מסירות נפש בו גם משפחתם הרחבה משלמת מחיר כבד.

כמעט 40 שנות עשייה ושליחות בהם פעלנו ככל יכולתנו לבצע את המשימות שהוטלו עלינו על הצד הטוב ביותר. אין ספק כי בלהט העשייה והאתגרים העצומים בהם פעלנו, היו אנשים שלא נהגנו בהם בכבוד הראוי, הדברים לא נעשו חלילה במזיד וזו העת לבקש את סליחתם.

שליחות היא משימה בלתי פוסקת ובלתי נפסקת והיא בכל מקום ובכל זמן. השליחות שהוטלה עלי לא פסקה ולו לרגע, כל עוד רוחי באפי הנני חייל בצבא השלוחים ובשליחות הזו כולנו פועלים.

מתוך שליחות זו עומד אני ברגעים אלה כאן בגו זקוף ואומר בקול רם: אין ספק שהרבי איתנו ומברך את כולנו בבני חיי ומזוני רוויחא ובכולם רוויחא ובע"ה נזכה כולנו לגרום אך ורק נחת רוח לרבי מתוך בריאות נכונה ושלימה ובקרוב ממש נזכה לראות בעיני בשר בגאולה האמיתית והשלימה ותיכף ומיד ממש.

בהערכה ותודה מקרב לב,

הרב יוסף יצחק אהרונוב
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.