מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשע״ו 28.01.2016

הכרת הטוב לאיש שהרים את כבודה של חב"ד ● טור דעה

"בימים הקשים והדרמטיים שעוברים עכשיו על הרב יוסף יצחק אהרונוב, אני מבקש להכיר לכם פן נוסף על האיש שהרים את כבודה של חב״ד לגבהים שלא היו כאן בארץ שנים רבות" ● "אדם בעל מסירות נפש עצום למען מוסדותיו של הרבי שקצרה היריעה מלפרט, שזכית לרומם את כבודה של ליובאוויטש בארץ בכל הפעילויות וה'מבצעים' ●  יחד כולנו נצדיע למפקד על מה שהוא חולל והביא את צעירי חב"ד, ודווקא עכשיו" ● ר' לוי אדרעי בטור דעה  האיש שהרים את כבודה של חב"ד
הכרת הטוב לאיש שהרים את כבודה של חב
ר' לוי אדרעי והרב יוסף יצחק אהרונוב. צילום: מאיר דהן
לוי אדרעי

בימים הקשים והדרמטיים שעוברים עכשיו על הרב יוסף יצחק אהרונוב, אני מבקש להכיר לכם פן נוסף על האיש והאדם.

האיש שעומד בראש צעירי אגודת חב״ד ואגודת חסידי חב״ד באה״ק, האיש הזה שהרים את כבודה של חב״ד לגבהים שלא היו כאן בארץ שנים רבות, הוא האדם שהייתי הכי צמוד אליו במשך כשמונה עשרה שנה, והאדם הזה לא ידע איך נראה ביתו לפני השעות הקטנות של הלילה. יחד חרשנו את הארץ לאורכה ולרוחבה, ויחד טסנו אלפי מיילים על הגלובוס למען צאגו״ח וסניפיה בכל הארץ.

על האיש הזה, הרב יוסף יצחק אהרונוב, אני כותב את השורות הללו. כן, האיש הזה הוא אדם. בעל לרעייה מסורה, אבא, סבא, ואדם שיודע לומר מילה נכונה בזמן קשה, שיודע לתת כתף תומכת ברגע כואב, שיודע לשמוע ולהקשיב ולתת הרגשה טובה וטפיחה על הגב. יודע להודות ולהוקיר טובה, כן חברים. מתחת ל״עור של פיל״ יש נפש רגישה של אדם בעל מסירות נפש עצום למען מוסדותיו של הרבי שקצרה היריעה מלפרט.

חבריי היקרים בחב״ד בכלל ובצאגו״ח בפרט. אני קורא לכם, הרף למחלוקת. הניחו בצד בשעה הקשה הזו את כל הביקורת שיש לכם עכשיו. דווקא בזמן הזה כשהרב אהרונוב הולך לתקופה לא קלה ואפילו קשה מאוד בחייו, בואו אנחנו נחזיר טובה וניתן אנחנו כתף תומכת וטפיחה על השכם.

אנחנו שהיינו לצידו ואיתו במשך השנים בזמנים יפים ובזמנים קשים ראינו איך מתנהג חסיד אמיתי שהולך עד הסוף וללא פשרות ובכל דבר ועניין שקשור לכ״ק אדמור זי״ע מבלי לחשוש מפני איש.

בואו אנחנו נחזיק יחד ידיים ונחזק אותו כשהוא זקוק לחיבוק שלנו. הרב אהרונוב, זכית לרומם את כבודה של ליובאוויטש בארץ בכל הפעילויות והמבצעים למעלה מעשרים השנים האחרונות. התגברת על כל הקשיים והובלת את צאגו״ח כזרוע המבצעת של ליובאוויטש בארץ הקודש היית לסמל לדוגמא של מסירות ושירתת את השלוחים ומנהלי בתי חב״ד בארץ הקודש. ראיתי אותך עובד עשרים וארבע שעות ביממה ולא היה לך יום אחד של רוגע בענינים הכספיים של המוסדות שעמדת בראשם.

אני זוכר כשנכנסת לעמוד בראש צאגו״ח היו בארץ כשישים בתי חב״ד ותראו חברים כמה יש היום, ואף אחד לא יכול לקחת לך את זה.

בואו בימים אלו ויחד כולנו נצדיע למפקד על מה שהוא חולל והביא את צאגו״ח דווקא עכשיו כשהוא צריך את זה.

היינו כל עובדי צאגו״ח כמשפחה ממש ופעלנו במסירות לצידו של הרב אהרונוב בכל העניינים. ״חסידים איין משפחה״ נמשיך להיות יחד משפחה חזקה ומאוחדת. והרבי לא נשאר חייב.

איך תמיד היית נוהג לומר לנו: ״תהיה חזק אל תתפעל״
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.