מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשע״ו 28.01.2016

אשתו של הפצוע: "המשיכו להתפלל"; השליח נסע לאוהל הק'

"בעלי כרגע מורדם ומונשם", כך מוסרת רעייתו של הפצוע ר' מנדי ריבקין, שנדקר אמש על-ידי מחבל סמוך לגבעת זאב בשיחה עם COL, "אבקש מהציבור להמשיך להתפלל עליו שייצא בקלות ויחזור לאיתנו - מנחם מענדל בן חנה יהודית" ● הרב חיים בכר, שליח הרבי בגבעת זאב, שוהה בימים אלו בניו-יורק: "נסעתי לאוהל הק' ואמרתי תהילים לרפואתו" ● ד"ר במחלקת הטראומה ב'שערי צדק': "אנחנו אופטימיים, אבל אדגיש שיש לו עוד דרך יחסית ארוכה" ● סיקור מיוחד  מצב הפצוע מגבעת זאב
אשתו של הפצוע:
זירת הפיגוע, אמש. בעיגול: המחבל שולף את הסכין

חיים ברון

"בעלי כרגע מורדם ומונשם", כך מוסרת רעייתו של הפצוע ר' מנדי ריבקין בשיחה עם COL, "אבקש מהציבור להמשיך להתפלל עליו שיצא בקלות ויחזור לאיתנו - מנחם מענדל בן חנה יהודית".

כפי שדיווחנו אמש, מחבל ביצע פיגוע בתחנת הדלק בכניסה לגבעת זאב. ר' מנדי ריבקין, אברך חסיד חב"ד מגבעת זאב, נדקר ונפצע באורח קשה.

כוחות הצלה הגיעו והעניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע בזירה ולאחר מכן הוא הובהל לבית-הרפואה 'שערי צדק' להמשך קבלת טיפול רפואי.

לאחר שדקר, "המחבל החל בהימלטות תוך שאזרחים רודפים אחריו", נמסר מהמשטרה, "במהלך מנוסתו השליך המחבל את הסכין וכעבור כמה מאות מטרים הוא נתפס בידי האזרחים.

"ניידת משטרה שטיפלה באירוע אחר בסמוך למקום הוזעקה לזירה תוך זמן קצר. השוטרים עצרו את המחבל ובסמוך אליו תפסו סכין נוספת שככל הנראה הייתה ברשותו. הפצוע בפיגוע פונה לבית הרפואה כשהוא פצוע באורח קשה".

תפילה באוהל הק'

הרב חיים בכר, שליח הרבי בגבעת זאב וידידו של הפצוע, בסמוך לשם נדקר חסיד חב"ד, שוהה בימים אלו בניו-יורק, שם חיתן את בנו השבוע.

"שמעתי על הפיגוע דקות ספורות לאחר שהתרחש", סיפר בשיחה טלפונית שקיימנו עמו, "הדבר הראשון שעשיתי זה לנסוע מיד לאוהל הק' ולהעתיר בתפילה ולומר תהילים להחלמתו המהירה.

"בכך הצטרפתי לחברי קהילת חב"ד בגבעת זאב שאמרו תהילים לרפואתו השלמה והמהירה. גם בהמשך, בשבע ברכות לבני, הזכרנו את שמו לרפואה".

עוד מספר הרב בכר: "הפצוע מחשובי קהילת חב"ד בגבעת זאב, אשתו פועלת רבות בענייני גני חב"ד. יש בקהילה אווירה של התלכדות בעקבות האירוע המצער, נקווה בעזרת השם שנשמע בשורות טובות".

עדכון מבית-הרפואה

מנהל מחלקת הטראומה ב'שערי צדק', מסר בעדכון מיוחד מבית-הרפואה: "הפצוע הגיע אלינו אמש קרוב לחצות, במצב קשה מאוד, לאחר שנדקר בחזה. הוא סבל מדימום משמעותי מאוד באיזור של החזה. הוא טופל קצרות ביחידת הטראומה והועבר לחדר ניתוח, שם נותח ונזקק למספר רב של מנות דם.

"מצבו של הפצוע התייצב בחדר הניתוח והוא הועבר לטיפול נמרץ במהלך הלילה. בשעות האחרונות אנחנו רואים מצד אחד רואים התייצבות במצבו, אבל מצד שני צריך לומר, מדובר בפצוע שהגיע אלינו במצב קריטי.

"צריך לחכות עוד יממה כדי לראות שיש התאוששות טובה של המערכות השונות שלו. אנחנו אופטימיים, אבל אדגיש שוב שיש לו עוד דרך יחסית ארוכה".

המשיכו להתפלל!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.