מערכת COL | יום ט"ו שבט ה׳תשע״ו 25.01.2016

גם נהריה השתתפה בכינוס גני חב"ד הארצי

ביום שישי האחרון התקיימו ברחבי הארץ וביוזמת רשת אהלי יוסף יצחק כינוס של כל גני רשת חב"ד בישראל, והכינוס התקיים ברחבי הארץ באותה שעה. גם בנהריה התאספו כ150- ילדים המתחנכים ברשת גני חב"ד, בבית הכנסת המפואר של קהילת חב"ד, אותו הקים השליח הנודע הרב ישראל בוטמן ע"ה  גני חב"ד נהריה
גם נהריה השתתפה בכינוס גני חב
צילום: אודליה ש.

ביום שישי האחרון התקיימו ברחבי הארץ וביוזמת רשת אהלי יוסף יצחק כינוס של כל גני רשת חב"ד בישראל. הכינוס התקיים ברחבי הארץ באותה שעה.

גם בנהריה התאספו כ150 ילדים המתחנכים ברשת גני חב"ד, בבית הכנסת המפואר של קהילת חב"ד, אותו הקים השליח הנודע הרב ישראל בוטמן ע"ה.

הרב ברוך וילהלם יו"ר המוסדות ומרצה חינוכי ידוע, דיבר לפני הילדים ותיאר בפניהם כיצד יראה כינוס הקהל האמיתי בו נזכה בביאת גואל צדק. את הכנס הנחה הרב יצחק אייזנבאך 'המלמד' האהוב על ילדי הגן.

הרב ברוך וילהלם סיפר לcol :"שהורים רבים באים ומביעים את שביעות רצונם מהגנים ומהצוות הוותיק והאיכותי בסניף הרשת, בנהריה. ברקע פתיחת הרישום למוסדות החינוך וגני הילדים, מבקש הרב ברוך להודות למנכ"ל הרשת הרב יעקב ליברמן, למנהל המוסדות הרב חיים קרישבסקי, ולרכזת הגנים הגב' זורית לדר, על פועלם הרב ומציין שנהריה התברכה בצוות גננות וסייעות מיוחד במינו, שבזכותו הגנים פורחים לנח"ר של כ"ק אדמו"ר נשיא הדור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.