מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״ו 24.01.2016

"החידוש של הרבי": ערב עוצמתי של פעילי חב"ד ● גלריית ענק

זו כבר מסורת: יותר מאלף ומאתיים פעילים ופעילות מכל רחבי הארץ, לצד שלוחי הרבי, נהרו ביום חמישי לערב השנתי של 'פעילי חב"ד' ● את הכינוס כיבדו בנוכחותם רבני חב"ד | במהלך הכינוס נשאו דברים: רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר ואיש התקשורת אטילה שומפלבי מידיעות אחרונות ● החל מהסיפורים המרגשים וכלה בריקוד הסוער, הערב רומם את רוחם של המשתתפים ערב עוצמתי של פעילי חב"ד
ערב פעילי חב"ד (צילומים: מאיר אלפסי)
זה החידוש של הרבי!" הפליא הגה"ח הרב בערל לאזאר בנאומו "אתם, שלא משלמים לכם... שאינכם שלוחים במשרה מלאה - מקדישים זמן יקר, לצאת ולקרב יהודים ליהדות. את התופעה הזאת אין בשום חוג ובשום מקום בעולם!".

לאחר הקראת מכתבו של הרבי ונשיאת דברי ברכה על ידי הגה"ח הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי מזכיר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק, עלה לדבר איש התקשורת מר אטילה שומפלבי ששיתף את הקהל בחוויותיו מקריאת ספר ביוגרפי על הרבי ומהשינוי שהתחולל בחייו האישיים בעקבותיו.

נציג רכזי פעילי חב"ד, הרב שניאור זלמן כהן, שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בהר חומה, שיתף את הקהל מהפעילות במקום מגוריו והאריך לבאר עד כמה רחוקות הם השלכותי' של כל פעולה ופעולה.

את הערב הנחה בכשרון רב הרב נחום גולדשמיד, משלוחי הרבי לנתניה ורכז פעילי חב"ד בעיר. בדבריו הוא הודה להרב משה שילת, מי שעומד מאחורי כל המפעל הענק הזה לצד שאר פעולותיו הברוכות.

על המסך הוקרנו קטעי וידאו בו נראו הפעילים משתפים בחוויותיהם מהפעילות וכן משפחות שאותן ביקרו בחגים מספרים על השינוי שהתחולל בביתם בעקבות ביקורי הבית.

עם ההפוגה הקצרה בתוכנית העמוסה והמרתקת, נישאו הרגליים בריקוד סוחף במשך רגעים ארוכים, בהנחייתו של ר' שמחה פרידמן ומקהלת א קפלייע.

ילדי מקהלת הפנסאים הנעימו בשירי הקהל ובשירים מיוחדים שנכתבו לארוע.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, ראש מפעל השליחות בארץ, בירך את הפעילים על עבודתם והזכיר בדבריו את מכתבו של הרבי בשנים הראשונות להקמת צא"ח בארץ הקודש על דבר הזכות להטיל את העבודה על "האברכים בעלי משפחות".

הרב מנחם מענדל דיסקין, מנהל פעילי חב"ד, הודה, בשם כל הפעילים, לעשרות הרכזים הפזורים ברחבי הארץ העמלים להפעיל את אנ"ש באזור פעילותם והזכיר שוב לנצל את הימים הקרובים עד ט"ו בשבט לביקורי הבית מבצע טהרת המשפחה.

סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד הגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, הביע את התפעלותו לראות כל כך הרבי אנשים ונשים מאנ"ש העוסקים באופן קבוע במבצעים וקרא לאנ"ש להוסיף ולהצטרף לפעילי חב"ד.

את הערב כיבוד בנוכחותם חברי בית דין רבני חב"ד, הגה"ח הרב מאיר אשכנזי - מרא דאתרא דכפר חב"ד ורבני קהילות אנ"ש הפעילים במסגרת ביקורי הבית.

על הפקת תוכן הערב וביצועו עמלו: הרב שמואל רוזנשיין, הרב מנחם מענדל דיסקין והרב אליהו קעניג.

תודות: הרב יענקי אייגרמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.