מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשע״ו 21.01.2016

משפחת גני ומעונות חב״ד תל אביב בכנס ״הקהל״ ענק ● צפו

למעלה מ 500 הורי וילדי שנים עשר גני ומעונות חב״ד בתל אביב, המשתייכים למוסדות חינוך שע"י מרכז חב״ד ליובאוויטש תל אביב, התכנסו אמש, י׳ שבט באודיטוריום "בית בארבור" לכנס הקהל ענק והתוועדות חגיגית לרגל היום הבהיר י'  שבט  גני ומעונות חב״ד  
משפחת גני ומעונות חב״ד תל אביב בכנס ״הקהל״ ענק ● צפו
למעלה מ 500 הורי וילדי שנים עשר גני ומעונות חב״ד בתל אביב, המשתייכים למוסדות חינוך שע״י מרכז חב״ד ליובאוויטש תל אביב, התכנסו אמש - י׳ שבט - באודיטוריום ״בית בארבור״ לכנס הקהל ענק והתוועדות חגיגית לרגל היום הבהיר י׳ שבט.

באירוע שאורגן על ידי מנהלת רשת הגנים והמעונות השליחה מרת דבורה שתחי׳ זוהר, השתתפו הילדים במעמד תורה תפילה וצדקה, צפו במופע מולטימדיה מקורי בכיכובם של ילדי כל הגנים והמעונות, ובמופע תאטרון בובות חינוכי ומרתק.

שליח הרבי לתל אביב הרה״ג הרב יוסף גערליצקי שליט״א רב קהילת חב״ד בעיר ויו״ר המוסדות ברך את הילדים וההורים ועורר על החשיבות הגדולה שבהנחלת חינוך יהודי חסידי אמיתי דווקא לילדים בגיל הרך. ״אין ספק כי ברכותיו הקדושות של הרבי המלוות את התלמידים שזכו להתחנך במוסדות חב״ד שהוקמו בברכתו ובשליחותו של הרבי הן הערובה הטובה ביותר לזכות לרוות מהם רוב נחת גשמי ורוחני״ - סיכם הרב גערליצקי.

קהל ההורים המגוון שכלל הורים מכל שכונות העיר, מכל המגזרים, ומכל שכבות הציבור, הביע הערכה רבה לצוות החינוכי המסור ולהנהלת המוסדות. הורים רבים שעמדו נפעמים מהאימפריה החינוכית שנפרשה לנגד עיניהם אמרו כי הם חשים זכות גדולה להשתייך למשפחה עוצמתית ומלוכדת שכזו של מוסדות חינוך חב״ד תל אביב.

במהלך האירוע הכריז מנהל מוסדות החינוך הרב מנחם גערליצקי על 2 גנים חדשים שיפתחו בעז״ה לקראת שנת הלימודים הבאה והביע את תודתו לרב חיים לויטין מזכ״ל המוסדות על עבודתו המסורה, לשליח והמחנך הוותיק הרב דוד זוהר על העזרה הרבה בארגון והפקת הכנס. ולגב׳ דבורה זוהר על המסירות הרבה וההשקעה הגדולה בארגון הכנס הענק והמוצלח כמו גם על ניהול הגנים והמעונות במשך כל ימי השנה.

לקליפ מופע הפסוקים

My Movie from COL.org.il on Vimeo.


לקליפ גני ומעונות חב״ד תל אביב

גני ומעונות חב״ד תל אביב from COL.org.il on Vimeo.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.