מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשע״ו 21.01.2016

בית שאן התאחדה בערב עוצמתי שלא ישכח לזכר השליח ז"ל

לרגל יום השנה לשליח הבלתי נשכח הרב יעקב שמולביץ ז"ל ולרגל 30 שנות הצלחה לבית חב"ד בית שאן, בית חב"ד קיים ערב עוצמתי שלא ישכח במתנ"ס המקומי עם הזמר שולי רנד שריגש את הנוכחים בשירתו הלבבית הייחודית ודיבר בהתרגשות על הרבי ועל מפעל השליחות ● במהלך הערב, הושק פרויקט חדש של בית חב"ד בשם - "שפרה ופועה" שייתן מענה מפנק ליולדות בתקופה לאחר הלידה בית שאן התאחדה
בית שאן התאחדה בערב עוצמתי שלא ישכח לזכר השליח ז
מאות מתושבי בית שאן התאחדו לערב שירים עם הזמר שולי רנד, והחלטות טובות לע"נ השליח הבלתי נשכח הרב יעקב שמולביץ ז"ל.

לרגל יום השנה לשליח הבלתי נשכח הרב יעקב שמולביץ ז"ל ולרגל 30 שנות הצלחה לבית חב"ד בית שאן, בית חב"ד קיים ערב עוצמתי שלא ישכח במתנ"ס המקומי עם ענק הזמר שולי רנד שריגש את הנוכחים בשירתו הלבבית הייחודית ודיבר בהתרגשות על הרבי ועל מפעל השליחות וגרם קידוש שם ליובאוויטש.

פתח את הערב מנהל בית חב"ד השליח הרב שלום בער שמולביץ שיחי' בדברים מרגשים על מפעל השליחות בעיר שהולך ומשגשג למרות האבדה הקשה למשפחה ולעיר כולה והזכיר את אמו הרבנית חני שמולביץ שתחי' שממשיכה להנהיג את המשפחה והשליחות בגאון.

כיבד את הערב בנוכחותו רב העיר הרב יוסף יצחק לסרי ששפע מילים חמות על הרב יעקב שמולביץ ע"ה ושיבח מאוד את בית חב"ד ובראשו הבן הרב שלום בער שמולביץ והרב שמואל רייניץ מנהל הפעילות והבטיח לעמוד לימין בית חב"ד להקמת הבניין החדש של בית חב"ד.

אחריו נשא דברים ראש העיר ידיד בית חב"ד מר רפאל בן שיטרית אף הוא דיבר מילים חמות על בית חב"ד וציין שבימים אלה מתבצע תהליך הקצעת השטח למבנה בית חב"ד על כביש 90 בסמוך לבית השליח הרב שמולביץ ע"ה.

רגע מרגש במיוחד היה כאשר עלה לבימה מר אלברט אוחיון מנהל אגף התנועה של המועצה האזורית עמק המעיינות שדיבר מתוך הלב כמה בית חב"ד נכנס לתוך הלב שלו והאיר את חיי משפחתו באמצעות הקשר הישיר והחם עם השליח הנמרץ הרב מנחם לנג שמבקר אותו בקביעות וחולל מהפכה בחברה כולה.

במהלך הערב התקבלו מאות החלטות טובות לקירוב הגאולה בין המחליטים הוגרל דולר מהרבי.

בסוף הערב הושק פרויקט חדש של בית חב"ד בשם - "שפרה ופועה" שייתן מענה מפנק ליולדות בתקופה לאחר הלידה בארוחות מושקעות ובעזרה לבית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.