מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תשע״ו 16.01.2016

היום: תושבי כפר-חב"ד יבחרו את חברי הוועד

כפר-חב"ד נערך לבחירות לוועד: היום (ראשון) ינהרו אלפי תושבי הכפר לקלפי במתנ"ס המקומי ויבחרו במועמדים שלהם מאחורי הפרגוד בחירות בכפר-חב"ד
היום: תושבי כפר-חב
המועמדים לחברי ועד כפר-חב"ד (צילומים: שלמה ניימרק, יח"צ ומתוך הקמפיינים. עיבוד: COL)
שבוע אחרי שהוחלט בכפר-חב"ד, במסגרת 'אסיפה כללית', על הליכה לבחירות לוועד הכפר, ייערכו היום (ראשון) הבחירות.

בשבוע שעבר הגישו 26 תושבי הכפר את מועמדותם לבחירה, חלקם כבר הספיקו לפרוש מהרשימה.

הבחירות ייפתחו בשעה 11:00 בבוקר (ראשון) במתנ"ס המקומי וייסגרו בשעה 22:00 (הפסקה: 13:00-16:30). זמן קצר לאחר-מכן יתפרסמו ב-COL תוצאות הבחירות המדוייקות.

במהלך השבוע האחרון, מאז הוכרז על הליכה לבחירות, פרסמו המועמדים השונים קמפיינים בקרב התושבים, במטרה לשכנעם לבחור עבורם.

למרות הבחירות שבפתח, בבתי-הכנסת בכפר-חב"ד עסקו בשבת זו בהכנה ליום הבהיר יו"ד שבט, יום ההסתלקות של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ויום קבלת הנשיאות של הרבי נשיא דרנו.

בליל שבת מסר המרא דאתרא הרב מאיר אשכנזי דרשה בבית-הכנסת 'בית-מנחם', בשבת ביום נערכה התוועדות רבתי בבית-הכנסת עם המשפיע השליח הרב י"י קסלמן מדטרויט וכן השליח והמשפיע הרב י"י קסלמן מיוהנסבורג. הרב משה הורוביץ סיפר על המשפיע הרב ש"ב קסלמן ע"ה שהיארצייט שלו חל בז' שבט.

גם בבתי-הכנסת הנוספים עסקו בהכנה ליום הבהיר, מתוך אווירה עילאית.


..................................................................................


נולדתי בכפר חב"ד סמוך לשנת היווסדו, מילדי הכפר הראשונים. חיי שזורים כאן לאורך כל שנות התפתחות הכפר והווייתו. כידוע, דלת  בתינו ומשפחתי פתוחים לעזר ולנתינה לתושבי הכפר 24 שעות ביממה! 

במערכת בחירות, מבטיחים המתמודדים "המומחים" לבוחרים עולם ומלואו! הבטחות ל"אחדות", "במאוחד בשבילך", למעשה "בפועל", "קדימה", "ההזדמנות שלך" ומגוון סיסמאות, כמו גם פתרונות לדיור, תעסוקה, תחבורה, רפואה, פרנסה ועוד כהנה וכהנה. באמצעות פליירים מעוצבים (עם תמונות תקריב), וואטסאפ, שיחות טלפון ופגישות "אישיות מחניפות", מפוזרות הבטחות לדברים שאין לכותבים כל (יכולת) מחשבה לבצע אותן, שלא לדבר על יכולת ביצוע בפועל ממש. 

אני לא מבטיח לכם שום דבר מכל הנ"ל! מסיבה פשוטה, אי אפשר להבטיח דברים באויר!

אין כאן לא "אחדות" ולא "במאוחד", לא במיוחד ולא "בשבילך", לא "הזדמנות" ולא "קדימה". תפקחו את העיניים! עד עכשיו נסענו "אחורה". העובדה שבשנים האחרונות התאפשר כאן שלטון יחיד עם ששה (בלוקיסטים מאוחדים) שאין ולא היה להם כל דאגה להתנהלות תקינה, הגיונית וחכמה בכל תחומי הניהול ובכך נגרם כאן נזק בל ישוער בתחומים שנראים לעיני כל ולנזקים שאין כאן המקום לפרטם כי רבים הם. מחדלים אותם ייקח שנים לתקנם וזאת רק על ידי אנשי מקצוע רציניים בכל תחום ובעלי נסיון רב בניהול עסקים וארגונים.

אין אפשרות להבטיח פתרונות בזק! תבחרו שמואל ריבקין! ואני מבטיח שאתרום מנסיוני הרב ואעשה הכל כדי לעמוד על שלנו באסיפות הועד. האסיפות הן הזמן שבו הועד עסוק בקבלת החלטות חשובות וקריטיות למעננו התושבים, החלטות שדורשות הפעלת שיקול דעת, נסיון חיים ונסיון עסקי, תכונות הכרחיות הנדרשות כדי לקבל הכרעות קריטיות תוך חשיבה על עתיד ילדינו ונכדינו.  

אך לפני הכל, אני מבטיח לדרוש את קיומן של אסיפות ועד. בקדנציה האחרונה התקיימו כאלה רק אחת למספר חודשים וזאת מחוסר עניין לחברי הועד שלא היו מעורבים כלל וככל הנראה גם לא ראו צורך בכך. באסיפות שכן התקיימו, התקבלו החלטות פזיזות בשיקול דעת יחיד. אני מבטיח לדרוש הנגשה של פרוטוקולים הנוגעים לציבור לכל דורש (למעט הנוגע לצנעת הפרט).

התנהלות תקנית של ישוב תלויה רבות במנהיג הועד ושותפיו (והיה וישנם), אך בד בבד עם שיתוף פעולה וערנות מצד תושבים המעורים היטב בנעשה ויודעים ומסוגלים להלין, לדרוש ולבקר את נבחרי הציבור בצורה עניינית וגלויה וללא מורא - בתוך מסגרות הכפר ובראשם המד"א – וזאת למען יעשו את מלאכתם נאמנה על הצד הטוב ביותר.  

אני מבטיח שאהיה זמין עבורכם בכל זמן בטל' 052-396-0555. תמצאו אצלי אוזן קשבת לכל ענייני הועד. תוכלו להתלונן אצלי על כל עניין הקשור לועד ללא פחד וללא איומים וגידופים מ"מלחך פינכה" כזה או אחר. .

לא פניתי   אליכם  אישית  בבקשה  להצביע עבורי. לא רציתי להטריד, כי אני מאמין שלכל  אחד  יש את השכל הישר לבחור את האנשים שיש להם את הזמן, המיומנות והנאמנות ומוכנים לפעול לטובת כפר חב"ד. רק לטובת הכפר.

שבת שלום!
שמואל (מוליק) ריבקין

מכתב נוסף יצא אי"ה במוצאי שבת

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.