מערכת COL | יום א' שבט ה׳תשע״ו 11.01.2016

בביקור השר לענייני דת: פעילות חב"ד באשדוד קצרה שבחים

במהלך ביקור השר לשירותי דת דוד אזולאי בעיר אשדוד, הרב עמרם כנפו מ"מ ראה"ע שיבח את פעולותיו הברוכות של הרב מרדכי מנשה לאופר רב שכונת י"א ומנהל בית חב"ד המקומי, אשר בכל ימות השנה פועל בקירוב רחוקים ועושה עבודת קודש במסירות רבה  דיווח, תמונות
בביקור השר לענייני דת: פעילות חב
השר לשירותי דת הרב דוד אזולאי ערך ביקור מקצועי יחד עם מנכ"ל המשרד עו"ד עודד פלוס וצוות המשרד בכל המחלקות במועצה הדתית באשדוד.

בכניסה לבנין המועצה קיבל את פניו יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן בברכת ברוכים הבאים ונגשו לסיור במשרדי המועצה במחלקת נישואין, חברה קדישא, מקוואות, כשרות ועירובין, שם קיבלו פירוט מלא על דרכי העבודה והמצב הקיים.

השר ר' דוד אזולאי הביע התפעלות מהפינה החמה והמתוקה בזמן ההמתנה במחלקת נישואין וכן מהספריה שהועמדה לרשות הממתינים בה ניתן לקרוא ספרים בכל נושא הקמת הבית היהודי והכנה לנישואין.

משם המשיכו ללשכותיהם של הרבנים הראשיים הגר"י שיינין והגר"ח פינטו שקידמו את פניו בברכת ברוכים הבאים ובירכוהו שימשיך לפעול ולראות ברכה והצלחה בכל מעשי ידיו בחיזוק מערכות הדת בכל הארץ. הרבנים הראשיים שיבחו בדבריהם את הפעולות הברוכות של יו"ר המועצה הרב דהן אשר עושה רבות ונצורות בשירות מעולה בכל נושא הקשור לצורכי הדת במועצה במסירות רבה.

לאחר מכן הוזמן ללשכתו של יו"ר המועצה, שם התרגש במיוחד לאחר שכובד בכתיבת אותיות אחרונות בספר תורה שנכתב במיוחד לזכרם של נפטרים ערירים בעיר, שזוהי פרי יוזמתו של יו"ר המועצה הרב דהן, ספר תורה זה נכתב בגודל זעיר במיוחד על מנת שיוכלו לטלטלו בהשאלה בנוח לבתי אבלים או לשמחות לכל מבקש.

לישיבת סיכום התאספו כל פמלית השר, צוות המשרד יחד עם השר עם יו"ר המועצה וראשי המחלקות השונות באולם ההרצאות שע"י המועצה הדתית.

יו"ר המועצה הרב דהן קידם בברכת ברוכים הבאים את בואו של השר הרב דוד אזולאי ופמליתו. בדבריו נתן סקירה בקצרה על שירותי הדת העניפה והפעילות במועצה, וציין לשבח את עובדי ועובדות המועצה על כל המחלקות השונות העושים את מלאכתם נאמנה במסירות.

השר הרב דוד אזולאי תיאר בהרחבה את מה שעיניו ראו בפעילות השוטפת בכל המחלקות במועצה הדתית באשדוד, יצאתי לסיור עם כל הצוות המקצועי של המשרד לכאן, פשוט כדי ללמוד יותר ויותר על מנת לעשות, אני אומר לכם אנו רוצים ללמוד וללמוד ובשביל זה כל הצוות נמצא כאן, כדי לראות איך מועצה דתית צריכה להיראות, זאת השאיפה ואנו צריכים להגיע לטופ שבטופ, ואני אומר מקצת שבחו של יו"ר המועצה הרב דהן, פשוט להתפעל! לראות את מערכת המחשב המעולה של הנישואין, של חברה קדישא, הכשרות, אכן זה ראוי להערכה בשיתוף יחד עם הרשות המקומית והעומד בראשה ראש העיר ד"ר לסרי.

ציין לשבח את רעיון הדרכת חתנים וכלות בהתנדבות. הרעיון של פתיחת מעבדת 'בדיקת שעטנז' לציבור הרחב, את כתיבת ספר תורה לערירים שזה מעשה מבורך התרגש מיוחד לראות את הפעילות בקרב הטהרה בקרב קבוצת נשים מתנדבות העושות עבודת קודש נפלאה. וסיים, בע''ה נמשיך יחד כאיש אחד בלב אחד, נצא למשימה החשובה הזו ונצליח, אני מקווה שהפקתם לקחים ביום הזה, ראיתם איך מעצה דתית יכולה לתפקד, באנו לכאן לטופ! ואין לי בזה ספק, אין עוד הרבה מקומות כאלה.

משם פנו לארוחת צהריים מכובדת פמליית השר ועובדי המשרד, רבני שכונות, ראשי המחלקות במועצה הדתית, חברי מועצת העיר.

במהלך הסעודה נשאו דברי ברכה וסיכום אותם השמיעו הרב הראשי הגר"י שיינין, הרב עמרם כנפו מ"מ ראה"ע, המנכ"ל עו"ד מר עודד פלוס, הגר"א סויסה רב מחלקת הכשרות, הגר"ח קלמנוביץ חבר לשכת הרה"ר רב שכונה ורב מחלקת עירובין.

את ההנחיה ערך בטוב טעם יו"ר המועצה הרב עובדיה דהן תוך כדי שהודה בשמו ובשם חברי ועובדי המועצה על הביקור המוצלח והמקצועי מתוך שאיפה ורצון להרחיב ולשפר עוד במתן שירות רחב בתחומי המועצה הדתית. הרב עובדיה דהן העניק את ספר "המועצה הדתית אשדוד" שנכתב במיוחד לכבוד השר והמנכ"ל בו מובא בהרחבה סקירה פרטנית על כל פעילות המועצה בכל המחלקות מלווה בתרשימים ובתמונות.

הרב עמרם כנפו מ"מ ראה"ע שיבח את פעולותיו הברוכות של הרב מרדכי מנשה לאופר רב שכונת י"א ומנהל בית חב"ד המקומי אשר בכל ימות השנה פועל בקירוב רחוקים ועושה עבודת קודש במסירות רבה.

את היום המלא וגדוש חתמו בבית העלמין בסיור קצר ברכב ה'בימבה' אשר מפאת גודלו, יכלו להתנייד לכל פינה ופינה בבית העלמין, בסיום, ערכו תפילה וקדיש בציונו של הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל מי שהקים את עולה של תורה בימיה הראשונים של הקמת העיר, רב שכונה רובע א' וראש מוסדות וישיבת 'תהילה לדוד - תורה אור'.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.