מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשע״ו 10.01.2016

הקובץ החדש ׳הלכתא כרב׳ ● להורדה

במעמד המבחן הארצי בשו״ע אדמו״ר הזקן שהתקיים ביום ההילולא כ״ד טבת באולמי ׳כתר הרימון׳ בבני ברק חולק למשתתפים קובץ ׳הלכתא כרב׳ - תדפיס ראשוני מתוך ספר העומד לראות אור על שו״ע הרב, שיצא במיוחד לכבוד ערב זה ע״י מכון שולחן הרב בראשות הרב אברהם אלאשוילי הקובץ החדש ׳הלכתא כרב׳
הקובץ החדש ׳הלכתא כרב׳ ● להורדה
במעמד המבחן הארצי בשו״ע אדמו״ר הזקן שהתקיים ביום ההילולא כ״ד טבת באולמי ׳כתר הרימון׳ בבני ברק חולק למשתתפים קובץ ׳הלכתא כרב׳ - תדפיס ראשוני מתוך ספר העומד לראות אור על שו״ע הרב, שיצא במיוחד לכבוד ערב זה ע״י מכון שולחן הרב בראשות הרב אברהם אלאשוילי.

הקובץ נחלק לשני שערים, שער ראשון: ליקוט מתוך ספריהם של גדולי ישראל על מעלתו של אדמו״ר הזקן והשו״ע שלו. שער שני: ליקוט מתוך אלפי שיחותיו ואגרותיו של הרבי שנלקטו לראשונה בצורה מקיפה ויסודית וחלק גדול אף תורגם לראשונה ללה״ק.

פרק זה, שנותן הצצה לחיבתו המיוחדת של הרבי אל שולחנו הזהב של אדמו״ר הזקן, חולק לששה מדורים: איש פלאות - מעלתו של אדה״ז כמחבר השו"ע; כרכא דכולא ביה – מאפייניו הייחודים של השו"ע; חלקי השו"ע – מהותם, אופיים וסגנונם של חלקי השו"ע; הדפסת השו"ע – נחיצות העיסוק בהדפסת השו"ע; הון יקר ועשיר – מעלת, עידוד וזירוז הלימוד בו; דרכי הלימוד – הדרכות ועצות כיצד יש ללמוד ולהגות בו.

להורדה: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.