מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשע״ו 10.01.2016

רמלה: התוועדו לרגל בכ"ד בטבת בבית הכנסת "דברי חיים"

בבית הכנסת "דברי חיים" ברמלה ממשיכים בתנופת הפעילות המרשימה של שנת "הקהל". ההתוועדות החסידית עם רב בית הכנסת הרב אהרון פרוס, היתה מרגשת וסוחפת גם יחד ונערכה סביב שולחנות ערוכים כל טוב בארוחת ערב וסעודת מצווה חגיגית ומפוארת שהוגשה כיד המלך והתקיימה באווירה מרוממת שסחפה את המוני המשתתפים בה גם עד לאחר שעת חצות התוועדו לרגל בכ"ד בטבת
רמלה: התוועדו לרגל בכ
צילום: אדיר נאור
בבית הכנסת "דברי חיים" ברמלה ממשיכים בתנופת הפעילות המרשימה של שנת "הקהל" , קהל רב של עשרות אנשים השתתף בהתוועדות העילאית שהתקיימה ביום שלישי כ"ד בטבת הוא יום ההילולא לציון 203 שנה לרגל הסתלקות כ"ק אדמו"ר הזקן זי"ע רבי שניאור זלמן מליאדי , "בעל התניא" , ה"שולחן ערוך" ומייסד חסידות חב"ד ברוב פאר והדר בבית הכנסת "דברי חיים" ברמלה . ההתוועדות החסידית היתה מרגשת וסוחפת גם יחד ונערכה סביב שולחנות ערוכים כל טוב בארוחת ערב וסעודת מצווה חגיגית ומפוארת שהוגשה כיד המלך והתקיימה באווירה מרוממת שסחפה את המוני המשתתפים בה גם עד לאחר שעת חצות.

עם סיומה של תפילת ערבית , רב בית הכנסת "דברי חיים" בזה למעלה משני עשורים, הרב אהרן פרוס , פתח את ההתוועדות בדברים מרתקים ביותר אודות בעל ההילולא רבי שניאור זלמן מליאדי , בסגנונו הלהיב את הנוכחים בדברי החסידות החכמים, בה סיפר גם על הצורך להתמסר לדרך החסידות שנתן לנו אדמו"ר הזקן . עוד נשאו דברים במהלך ההתוועדות כבוד הרב יוסי גולדברג שאוסיף דברי חיזוק והתעוררות אודות האדמו"ר הזקן , ואף הוא בדבריו ריתק את הקהל הרב שהגיע לאירוע התוועדות זה . החזן , כבוד הרב נחום רוקח שנטל חלק בהתוועדות הפליא בקולו בזמירות וניגוני חב"ד והעניק לקהל המשתתפים חוויה בלתי רגילה כאשר עלה מעלה ושייט בקול צלול וחד.

נציין כי רבים וטובים עשו לילות כימים טרחו ועמלו רבות בתרומה גדולה למען הצלחתו של האירוע הגדול של ערב התוועדות זה בבית הכנסת שהיווה סמל לאחדות ואהבת ישראל אדירה , כבוד רב בית הכנסת הרב אהרן פרוס ובינהם החברים מר ברוך פריזי , ומר זיו מהל . ערב ההתוועדות לווה כולו בניגוני חב"ד מסורתיים וברוב שירה וזימרה . אכן , כמו כל האירועים המתקיימים בבית הכנסת "דברי חיים" ברמלה , אין ספק שכל המשתתפים חוו בו חוויה רוחנית , מרוממת ובלתי נשכחת שהותירה בהם חותם רב , האירוע היה מלא בשמחה גדולה ובאווירה מיוחדת שנמשכה גם קצת לאחר חצות.

בסיום האירוע , רב בית הכנסת , כבוד הרב אהרן פרוס הודה לחברים על כי הגיעו ונטלו חלק באירוע החשוב והקדוש וכמו - כן הודה למארגני האירוע ואמר: "מי יתן ובע"ה ניפגש כולנו שוב בהתוועדות הבאה כאן בבית הכנסת שתתקיים אי"ה ממש ממש בקרוב בי' בשבט הוא יום ההילולא (הסתלקות) של הרבי הקודם מליובאוויטש , אדמו"ר הריי"צ , ויום קבלת הנשיאות של ממלא מקומו חתנו הרבי נשיא דורנו , רבי מנחם מענדל שניאורסון מליובאוויטש !"

בית הכנסת "דברי חיים" ברמלה ממשיך במבצע הגדול של גיוס ואיסוף כספים מהציבור הרחב . כיום , מבנה בית הכנסת ישן מאוד ודורש שיפוץ מיידי ודחוף ביותר כשרק ממש לאחרונה , שופץ ונבנה גג רעפים חדש לאחר שמי הגשמים דלפו לתוך המבנה . כיסאות בית הכנסת רעועים ובחלקם שבורים . מבנה בית הכנסת נמצא במצב ירוד ומצבו זה מונע מרבים להגיע להתפלל בו , לכן בית הכנסת נאלץ לפנות לעזרת הציבור הרחב.

בואו ותהיו גם אתם שותפים לשיקומו המחודש של בית הכנסת שהוא מקדש מעט , הרימו תרומה לבית הכנסת שתעזור להמשך קיומו , פרטים באתר בית הכנסת "דברי חיים" ברמלה , שהוקם במיוחד למען מטרה קדושה ונעלה זאת , להלן: http://divreichaimshul.blogspot.co.il/

המעוניינים בקיום המצווה ותרומה לשיפוץ בית הכנסת "דברי חיים" ברמלה , ניתן ליצור קשר עם רב בית הכנסת , כבוד הרב אהרן פרוס בטלפון: 5368098 - 050 , עם מר ברוך פריזי בטלפון: 2690307 - 052 , ועם מר זיו מהל בטלפון: 3374547 - 054
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.