מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשע״ו 10.01.2016

בתום מבצע מורכב: אותר וחוסל המחבל שרצח בתל-אביב

בתום מבצע רחב היקף ומאמצים מודיעיניים וחקירתיים, שנמשך שבוע ימים, חוסל המחבל נשאד מלחם, אשר רצח את אלון בקל, שמעון רוימי ואמין שעבאן ז"ל בתל-אביב. בפנים: הפרטים שמותר לפרסם על החיסול  חוסל המחבל נשאד מלחם
בתום מבצע מורכב: אותר וחוסל המחבל שרצח בתל-אביב
(צילום ארכיון: משטרת ישראל)

בתום מבצע רחב היקף ומאמצים מודיעיניים וחקירתיים, חוסל המחבל נשאד מלחם, אשר רצח את אלון בקל, שמעון רוימי ואמין שעבאן ז"ל.

המחבל חוסל על ידי לוחמי ימ״מ מיומנים בעת שניסה להימלט ולירות לעברם. מפכ"ל משטרת ישראל, רנ"צ רוני אלשיך, כינס את הלוחמים בשטח והודה להם על העבודה הנחושה, האמיצה והמקצועית, ובירך את מפקד הימ"מ שנכנס לאחרונה לתפקידו על תוצאות המבצע.

כמו כן, הודה המפכ״ל לכלל השוטרים בכל מעגלי העשייה והסיוע שהשתתפו במבצע הנרחב במהלך השבוע באזורים שונים בארץ והביע שוב תנחומיו למשפחות השכולות ואיחולי החלמה לפצועים.

לדברי המפכ"ל, המשימה טרם הושלמה, משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי ימשיכו בנחישות ובשיטתיות לחשיפת כל המעורבים ולמיצוי הדין עימם.

הוא הוסיף, כי על כל מי שמעורב בפעילות טרור באופן זה או אחר לדעת שיש בידנו את האמצעים, הנחישות ואורך הרוח. ידנו תגיע בסופו של דבר לכל אחד ואחד מהמעורבים בטרור.

עוד שיבח המפכ"ל את השותפות של תושבי המדינה במבצע, בכך שגילו כושר עמידות, אחריות, סולידאריות וערבות הדדית, קשב וערנות ושיתפו פעולה עם המשטרה ועם כוחות הביטחון לאורך כל ימי המבצע.

הלילה פורסמו פרטים חדשים על גילוי המחבל שחוסל בערערה: עורך דינם של בני משפחת מלחם נחמי פיינבלט אמר בערוץ עשר כי תושבי הכפר הם שמצאו את מחבואו של המחבל.

"התקשר אליי בן משפחה, אמר לי שאשתו וביתו זיהו אותו בוודאות על אף שחבש קפוצ'ון שכיסה את חלק מפניו ואת ראשו, פרץ לבית מסוים, וכשנכנסו לבית הזה הם הבחינו בו ושאלו - 'מי אתה?', והוא ענה להם בשם של מישהו אחר, אבל הם זיהו אותו כבן משפחה בוודאות, ודיווחו לי", אמר.

לדברי פיינבלט, "זכרתי את המשפט של אביו, מוחמד מלחם, שאמר לי - נחמי, כל דבר שיש בידך כדי למצוא אותו - תעזור לשב"כ. על אף שיש לי הימנעות מלדבר איתו משום שהוא נעצר, זכרתי את המשפט הזה וכך פעלתי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.