מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשע״ו 06.01.2016

מצטרפים לרכבת 'רב יומי': הלוח החדש להורדה

בכ"ד בטבת, יום הילולת רבנו הזקן, סיימו במסגרת לימוד 'רב יומי' את הלכות שבת. היום, יום כ"ה בטבת מתחילים בעז"ה הלכות עירובין, אותם יסיימו לקראת ט"ו באב. בימים אלו מופץ 'לוח רב יומי' לשנה הרביעית. כנסו להורדה מצטרפים לרב יומי
מצטרפים לרכבת 'רב יומי': הלוח החדש להורדה
רב יומי

בכ"ד בטבת יום הילולת רבנו הזקן זי"ע סיימו במסגרת לימוד 'רב יומי' את הלכות שבת. היום, יום כ"ה בטבת מתחילים בעז"ה הלכות עירובין, אותם יסיימו לקראת ט"ו באב.

'רב יומי' כזכור, נוסד לרגל שנת המאתיים להסתלקות רבנו הזקן, וגדולי תורה מכל החוגים – כולל כל רבני חב"ד באה"ק  - יצאו בקריאה נלהבת להצטרף ללימוד יומי זה של שיעורים קצרים השווים לכל נפש ב'שולחן ערוך הרב', במסגרתו בהשקעה מועטה של 5-10 דק' ביום מקיפים את שולחנו של רבנו במשך שש שנים.

'רב יומי' זוכה להצלחה אלוקית של ממש. התפשטות לומדי 'רב יומי' בכל העולם כולו הוא הרבה מעבר למצופה והינו מקיף את כל הסקטורים ושכבות הגיל. בין לומדי 'רב יומי' נמנים אנשי עמל העובדים לפרנסתם, לצד רבנים רמי"ם, ראשי ישיבות ותלמידי חכמים מופלגים הרואים גם הם, תועלת במסגרת ב'רב יומי', אברכים ובע"ב לצד תמימים ואפי' ילדים .

לדברי אחד הרמ"ים החשובים - המעודד באופן אישי את תלמידיו ללימוד 'רב יומי' – הרי שתמים צעיר המקדיש מידי יום כ-5-10 דק' ללימוד 'רב יומי', רוכש במשך שש שנות ישיבה קטנה וישיבה גדולה ידע בכל חלקי השולחן ערוך כולל הלכות עירובין וכל הלכות פסח הלכות יו"ט וכו' הלכות שבמסגרת הישיבתית לא מגיעים אליהם כלל!  

מסתבר ש'רב יומי' ממלא חלל של צורך נדרש למסגרת ישימה ומסודרת ללימוד ההלכה. ייחודיותו של 'רב יומי' הוא בקיצורו!! כך שניתן לשלבו בכל מקום ובכל זמן ומאפשר לכל אחד ואחד להיות מחובר לשולחנו של רבנו, בקהילות רבות אימצו את ה'רב יומי' בחום כשיעור קצר ברבים בצמוד לאחד התפילות או בצמוד לשיעורים קיימים.

בכמה שנים עורר הרבי לנצל את יום ההילולא 'כ"ד בטבת' והימים הסמוכים לו להוספה והתחזקות בלימוד שולחנו של רבנו הזקן. תחילת לימוד הלכות עירובין מהוה אפוא הזדמנות להצטרף לרכבת 'רב יומי', ובכך גם לקיים את הוראת הרבי ללימוד שיעור יומי קבוע בשולחן ערוך רבנו הזקן.

את שיעורי 'רב יומי' ניתן לשלב בכל מקום ובכל זמן, בקהילות רבות אימצו את ה'רב יומי' בחום כשיעור קצר ברבים בצמוד לאחד התפילות או בצמוד לשיעורים קיימים.

בימים אלו מופץ 'לוח רב יומי' לשנה הרביעית בכל הריכוזים התורניים וקהילות הקודש, ניתן להשיגו גם בדוא"ל [email protected]

לקבלת השיעור היומי ניתן לפנות בדוא"ל:
[email protected]

להדפסה - לחצו כאן

להורדה וצפייה לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.