מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשע״ו 03.01.2016

ביום ההילולא: שיעור רמב"ם על ציון הרמב"ם

בליל שישי האחרון, ליל יום ההילולא של הרמב"ם הקדוש, פתחו 'התלמידים השלוחים' לעיר טבריה , במסגרת שיעור ד' של ישיבת מגדל העמק, בשיעור ברמב"ם היומי כתקנת הרבי ● מטה הרמב"ם היומי אף שלח לשם זה מאות חוברות מבוארות ע"י הרב שטיינזלץ שחולקו בשיעור  שיעור רמב"ם
ביום ההילולא: שיעור רמב
בליל שישי האחרון, ליל יום ההילולא של הרמב"ם הקדוש, פתחו 'התלמידים השלוחים' לעיר טבריה , במסגרת שיעור ד' של ישיבת מגדל העמק, בשיעור ברמב"ם היומי כתקנת הרבי.

לאחר שתיאמו עם האחראים המקום ותלו שלטים ומודעות המכוונים לצד הציון, למקום השיעור וכן אודות התקנה הק' בלימוד הרמב"ם. מטה הרמב"ם היומי אף שלח לשם זה מאות חוברות מבוארות ע"י הרב שטיינזלץ שחולקו בשיעור לא לפני שעודדו אותם להמשיך בלימוד הרמב"ם מדי יום וכו'.

ואכן למרות הגשמים הרבים השתתפו מאות מהמשתטחים על הציון, שהגיעו מכל קצוות הארץ. השיעור נמסר ע"י התלמידים פאלע לבנוני ואברהם בראון ועמם הת' מנחם ישראל, אהרון וובר, אוריה גלעד ונתנאל ציוני שנשארו במיוחד לשם זה למרות השבת חופשה.

יש לציין כי הנ"ל נשארו אף לשבת בשביל לא להפסיק את השליחות ולמלאות את מקום כל התמימים בפעילות העמוסה בעיר בשבת -הקהלת קהילות, מבצע תפילין, מסיבות שבת, מבצע מזוזה וכו'.

התגובות הנדהמות של המשתתפים - מכל גווני קשת העולם היהודי - אודות התקנה ואודות ספר הרמב"ם וכו' וכמובן אודות מתקן התקנה עודדו גם את אלו שעמדו מאחור להצטרף לשיעור.

בקשר לזה כאן המקום לציין כי התלמידים השלוחים לעיר טבריא, בישיבת תומכי תמימים בעיר בראשות ראש הישיבה הרב ברוך לבנוני ובהנהלת הרב קרמר -שליח ראשי לעיר, מזה שמונה שנים מקפידים כל סיום ספר ברמב"ם לרדת לציון הרמב"ם ולערוך שם את הסיום שברוב הפעמים אף משתתפים בו רבים מן המשתטחים בציון ושומעים לרעיונות משיחות הרבי שחוזרים שם הבחורים או הצוות וכו'.

השנה הוסיפו אף בכל סיום ספר במסלול פרק אחד ליום לרדת לציון יחד עם עשרות מהמשתתפים הקבועים בשיעורים היומיים הנמסרים ע"י הבחורים בבתי כנסיות שבעיר- כמובן שבסיום זה (שאגב מתפרסם כל פעם בעיתונות הדתית והחרדית בעיר, וכמו בכותרת של הדיווח על הסיום הגדול שנערך השנה 'ילד בן 7 והרב לנדאו סיימו את ספר הרמב"ם!) נמסר ללומדים כי נבחרו וזכו לשמש נציגם של עשרות ומאות אלפי לומדי רמב"ם בכל העולם כולו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.