מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשע״ו 03.01.2016

קריית-גת: הצלחה גדולה ב'ערב עם חב"ד' למקורבים ● תיעוד

במוצאי ש"ק פרשת שמות, התכנסו כמאתיים מקורבים מכל אזור הדרום ל'זאל' של ישיבת תות"ל קריית גת, שהוסב לאולם אירועים מפואר, לערב של נחת רוח לרבי, ערב של חיזוק הקשר בין יהודים אלו ליהדות ● מהיכן הגיעו כל ה'מקורבים'? איך יוסי שריד קשור לאירוע החגיגי? ומה הוגרל בין המשתתפים? ● סיקור וגלריה  ערב עם חב"ד
קריית-גת: הצלחה גדולה ב'ערב עם חב
צילומים: לוי ישראלי

אשר ישראלי

ישיבת קריית גת ידועה כישיבה הפועלת רבות בענייני מבצעים בכלל, ומבצע תפילין בפרט, בזמנים הפנויים של ה'תמימים', לאחר ה'סדרים'. מידי יום שישי בצהריים, לאחר ה'סדרים', חולשים מאות בחורי הישיבה על מרכזי קניות, קניונים ובתי עסק שונים בכל אזור הדרום. מדימונה ועד גדרה, באר שבע, אשדוד, אשקלון, יבנה, שדרות, נתיבות, מיתר ולהבים, זוכים אלפי יהודים בכל שבוע להניח תפילין ולשמוע 'ווארט' קצר על הפרשה מבחורי הישיבה. במהלך השנים זכו אנשים רבים להתקרב ליהדות בזכות הקשר עם תלמידי הישיבה.

לכבוד שנת הקהל, הוחלט בקרב תלמידי התמימים, בשיתוף וסיוע הנהלת הישיבה, לכנס לערב אחד את כל בעלי העסקים שהתקרבו בעקבות אותם 'מבצעים', על מנת לחזק את הקשר שלהם התמימים ועם הרבי. התמימים, שפוגשים פעם בשבוע את המקורבים, מהווים למעשה הקשר הבולט של אותם יהודים עם היהדות, ועל כן חיזוק הקשר ביניהם הינו גורם לחיזוק היהדות בקרב אותם יהודים.

ערב עם חב"ד. מאות נשמות. רבי אחד.

במוצאי ש"ק פרשת שמות, התכנסו כמאתיים מקורבים מכל אזור הדרום ל'זאל' של ישיבת תות"ל קריית גת, שהוסב לאולם אירועים מפואר, לערב של נחת רוח לרבי, ערב של חיזוק הקשר בין יהודים אלו ליהדות.

בפתח הישיבה קיבל כל תמים בחמימות את המקורבים שהביא, ויחד איתם התיישבו סביב שולחנות ערוכים בכל טוב, כאשר את הערב מלווה ביד אמן נגן הצ'לו החב"די ר' דורון טויסטר, יחד עם בנו ר' מנחם טויסטר, אשר הנעימו את הערב בניגונים משובבי נפש.

את הערב הנחה ביד רמה ועם הרבה 'שטורעם' שליח הרבי לעיר נס ציונה, הרב שגיא הר שפר.

ראש הישיבה, יו"ר חב"ד קריית גת ורב העיר קרית גת ושדרות, הרב משה הבלין דיבר בחום מיוחד על יחסו המיוחד של הרבי לישיבה מיום הקמתה, וכיצד בזכות זה הישיבה היום היא מעצמה של הפצת המעיינות בכל אזור הדרום.

האמן יהודה ברקן ריתק את הנוכחים עם סיפורו האישי, כאשר סיפר על חזרתו בתשובה ועל תחילת הדרך – מפגש עם הרבי בחלוקת דולרים והקשר שלו עם חב"ד עד היום.

נציג המקורבים, מר יוסי שריד שיתף את הנוכחים במבט אישי על היהדות, ועל הגורם המחבר בינם ליהדות – התמימים.

במהלך האירוע הוגרל בין המשתתפים דולר לברכה שניתן מיד קדשו של הרבי, ודולר נוסף נמכר במכירה פומבית בין המשתתפים. כן הוקרן וידאו של הרבי אשר נערך במיוחד לכבוד האירוע.

האמן גולן אזולאי שימח והרקיד את הקהל המשולהב, כאשר התמימים 'מתדלקים' את הריקודים באמירת לחיים יחד עם המקורבים.

בסוף האירוע קיבל כל מקורב תשורה ייחודית, והאירוע נחתם בריקוד ארוך וחם, שלא רצה להיגמר...

כיבדו את האירוע בנוכחותם: הרב מנחם מנדל גרונר, מראשי הישיבה, הרב ברוך כהנא, משפיע ומשגיח בישיבה, הרב אלישיב קפלון, משפיע בישיבה. הרב זעליג וולפא, משפיע בישיבה. הרב לוי יצחק הבלין, מנכ"ל הישיבה. הרב יוסי וולף, מזכ"ל הישיבה, הרב מאיר וזאנה, מנהל אדמיניסטרטיבי, הרב זלמן העכט, מנהל בית חב"ד המרכזי.

תודות לתמימים שסייע להצלחת האירוע: הת' מנחם מענדל לבל, הת' רועי צנעני, הת' ישראל חסין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.