מערכת COL | יום כ' טבת ה׳תשע״ו 01.01.2016

ראשל"צ: סיום הרמב"ם והתוועדות חסידית ● וידאו

לרגל סיום הרמב״ם ויום ההילולא של הרמב״ם התאספו קהל רב מקהילת חב״ד ראשון לציון ● בחלקו הראשון נשאו דברים: הרב מרדכי צבי דוברבסקי שכובד בסיום הרמב״ם, הרב משה נחשוני חבר לשכת הרבנות וראש מחלקת הכשרות שכובד בפתיחת מחזור הל״ה, והרב שלמה לוי ראש ישיבת ההסדר בעיר שנשא פלפול ● הרב בחלקו השני של הערב, נערכה התוועדות חסידית ליד שולחנות ערוכים עם הרב שמעון גד אליטוב רב מטה חבל בנימין וחבר מועצת הרבנות הראשית שהתוועד עם הקהל  צפו בוידאו + צפו ברב שמעון אליטוב מנעים בפיוט "אברהם אבינו פרדה קרידו" >>>
ראשל
לרגל סיום הרמב״ם ויום ההילולא של הרמב״ם התאספו קהל רב מקהילת חב״ד ראשון לציון, מתפללי בית הכנסת ומקורבים שהפכו זה מכבר לחלק מהקהילה לאירוע רב רושם.

בחלקו הראשון של הערב נאמרו פלפולים בנושא הרמב״ם.

הרב מרדכי צבי דוברבסקי מרא דאתרא דקהילת חב״ד כובד בסיום הרמב״ם ונשא פלפול בנושא חידוש ו של הרבי האם יש שינוי במנהגו של עולם.

הרב נחשוני חבר לשכת הרבנות וראש מחלקת הכשרות שמשתתף בכל האירועים של חב״ד כובד בפתיחת מחזור הל״ה והרחיב בטוב טעם מדוע הרמב ״ם שהוא ספר הלכות פתח בעניין האמונה.

לאחכ נשא הרב שלמה לוי ראש ישיבת ההסדר בעיר פלפול עמוק בחסידות המיוסד על האמנת אלקות לצ״צ במחלוקת הידועה האם אמונה היא חלק מתרי״ג מצוות או הקדמה להן.

הרב אהרן כהן מהאברכים בכולל משכן מנחם שמוסר בכולל מדי יום מספר שיעורים שאחד מהן הוא רמב״ם יומי, נשא פלפול בהלכות שבת והסביר הלכה שנלמדה היום הן עפ״י נגלה והן עפ״י ונימיות התורה.

הנחה בטוב טעם ובחן חסידי הרב משה פרידמן שמאז בואו לקהילה מפיח חום וחיות חסידית בקהילת חב״ד.

לאחר מכן עברו כל המשתתפים להתוועדות חסידית ליד שולחנות ערוכים כיד המלך כשהאורח החשוב הרב שמעון גד אליטוב רב מטה חבל בנימין וחבר מועצת הרבנות הראשית התוועד עם הקהל בצורה יוצאת דופן ולבבית במיוחד תוך תיאור ממשלחת רבני חב״ד בה היה שותף שהיתה יוצאת למצרים מדי שנה לסיום הרמב״ם. הרב סיפר גם על יחידויות מיוחדת של הרבי ועורר את הקהל להצטרף ללומדי הרמב״ם היומי.

הרב שגם ניחן בקול נעים שר מספר שירים בשפות שונות ספרדית וערבית.. והקהל היה מרותק.

האירוע אורגן ע״י מענדי דוברבסקי מנהל הכולל והפעילות בקהילה בשיתוף גבאי בית הכנסת הרב סוסבר והרב סלמון.



IMG_1664 from COL.org.il on Vimeo.

IMG_1665 from COL.org.il on Vimeo.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.