מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשע״ו 27.12.2015

טרגדיה בביתר: ילד בן 4 נפגע מאוטובוס ונהרג

ישראל דוד ויינגרטן בן ה-4 נהרג אחר הצהריים לאחר שנפגע מאוטובוס ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הילד ● המשטרה חוקרת טרגדיה בביתר
טרגדיה בביתר: ילד בן 4 נפגע מאוטובוס ונהרג
(תמונה: באדיבות המשפחה)
טרגדיה: ישראל דוד ויינגרטן בן הארבע נהרג בצהריים (ראשון) לאחר שנפגע מאוטובוס חולף ברחוב החוזה מלובלין בעיר ביתר עילית. התאונה הקשה אירעה סמוך לשעה 16:00, בסמוך לת"ת בו הוא לומד.

לצוותי ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של הילד. כוחות משטרה בהם בוחני אגף התנועה שהו זמן רב בזירה בכדי לבדוק את נסיבות התרחשות התאונה.

עזרא גוטליב מתנדב באיחוד הצלה וכונן מד"א סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה. הילד נהרג במקום כתוצאה מפגיעת אוטובוס בסמוך לצהרון בו הוא שהה. למרבה הצער צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל".

אריה הרשלר מתנדב זק"א שהגיעה לזירה, אמר: "מדובר בילד שחצה את הכביש שלא במעבר חציה, אוטובוס עירוני פגע בו בחוזקה. הגעתי לזירה עם מתנדבי זק"א נוספים לצערי הילד היה ללא רוח חיים, מדובר בתאונה קשה מאוד".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מאוטובוס ונהרג במקום. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ביתר' שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו למוקד איחוד הצלה כי למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל".

דובר כב"ה מחוז יו"ש :

צוות כיבוי מתחנת ביתר עילית פועל בשעה האחרונה לצורך סיוע למשטרה בחקירת התאונת דרכים קשה בעיר ביתר עלית ברחוב החוזה מלובלין שבה אוטובוס פגע בהולך רגל ,לוחמי האש הרימו את האוטובוס עם ציוד יעודי ומספקים תאורה לזירה."

המשטרה פתחה בחקירת התאונה הקשה.

בשעה 21:30 תצא ההלוויה מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות בירושלים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.