מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשע״ו 27.12.2015

מרצי JLI בישראל התכנסו

מבאר שבע בדרום ועד כרמיאל בצפון, שלושים משלוחי הרבי הפזורים ברחבי הארץ התכנסו באולם המפואר של מתחם 'פרוטיאה בכפר' שבבני דרור ●  סיבת ההתכנסות: יום עיון, לימוד והשתלמות לקראת פתיחת שנת לימודים חדשה במסגרת JLI – מכון רוהר ללימודי יהדות  מרצי JLI בישראל התכנסו
מרצי JLI בישראל התכנסו
מבאר שבע בדרום ועד כרמיאל בצפון, שלושים משלוחי הרבי הפזורים ברחבי הארץ התכנסו באולם המפואר של מתחם 'פרוטיאה בכפר' שבבני דרור. סיבת ההתכנסות: יום עיון, לימוד והשתלמות לקראת פתיחת שנת לימודים חדשה במסגרת JLI – מכון רוהר ללימודי יהדות.

בארץ מופעל המיזם בשיתוף פעולה של מרכז JLI העולמי בניהולו של יו"ר המכון וסגן יו"ר המרכז לענייני חינוך - הרב משה קוטלרסקי וצעירי אגודת חב"ד בארה"ק בניהולו של יו"ר צא"ח ויו"ר אגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב.

את יום העיון פתח השליח הרב שמואל רסקין, העורך הראשי של JLI בעברית, בסקירה מעניינת על 3 הקורסים שיתקיימו במהלך השנה: מדעי האושר, כל השבוע שבת והורות.

לאחר מכן ישבו השלוחים לסדנא מרתקת למשך כמה שעות עם מר דורון בטשי מנכ"ל שביט הדרכה ומחבר הספר "למה היהודים אומרים", בה רכשו השלוחים כלים מקצועיים בתחום שמירת קשב קהל, העברת מסרים אפקטיבית, עמידה נכונה מול קהל וכן באמנות המכירה והשיווק של הקורסים לקהל היעד. בין הסדנאות החליפו השלוחים חוויות והצלחות מניסיונם האישי בהפעלת הקורסים המוצלחים.

הרב דובי רבינוביץ, נציג JLI העולמי שהגיע במיוחד ללוות את יום העיון, עורר את השלוחים להגדיל משמעותית את היקף המשתתפים בקורסים ולהגיע לכל יהודי העיר, תוך שהוא מזכיר את תביעתו הנחרצת של הרבי (שיחת ט"ו בשבט תשכ"ג) -'העמידו תלמידים הרבה' באופן של 'בכל מאדך', למעלה מהגבלת הכלים שלהם!

ד"ר יחיאל הררי, העורך הראשי של המהדורה העברית של קורס מדעי האושר מבית JLI , עורר עניין מעמיק בקרב השלוחים באיכות ובחדשנות הקורס והגביר את הבהירות של המבנה והמהלך של ששת השיעורים המרכיבים את הקורס.

מר אבי מושבי, מתלמידי JLI באבן יהודה אצל השליח הרב מנחם נוימן שיתף את השלוחים בטיפים איך להביא אנשים לקורסים ואיך להעביר את המסרים בצורה הנכונה.

הרב יוסף יצחק נוימן מנהל JLI בישראל, ביקש להודות על התמיכה והעזרה כל השנה ע"י מנכ"ל JLI העולמי הרב אפרים מינץ ולמנהל המחלקה הבינלאומית ב JLI הרב דובי רבינוביץ, והביע תקווה שתוצאותיו החיוביות של יום העיון יתורגמו בשטח לתנופה חדשה בפעילות הסניפים ולהרחבת מעגל לומדי התורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.