מערכת COL | יום י"ב טבת ה׳תשע״ו 24.12.2015

חב"ד רמת גן: תנופת פעילות מסביב לשעון

בית חב"ד רמת גן בראשות השליחים הראשיים לעיר, הרב אבי גל והרב יוסי גל מציגים תנופה אדירה בפעילות חג החנוכה והפצת המעיינות בעיר. אלפי סופגניות, מאות חנוכיות, שיירת האור והדלקות מרכזיות ברחבי העיר הם רק חלק מהחגיגה הגדולה של חג האורים ברמת גן חב"ד רמת גן
חב
בית חב"ד רמת גן בראשות השליחים הראשיים לעיר, הרב אבי גל והרב יוסי גל מציגים תנופה אדירה בפעילות חג החנוכה והפצת המעיינות בעיר. אלפי סופגניות, מאות חנוכיות, שיירת האור והדלקות מרכזיות ברחבי העיר הם רק חלק מהחגיגה הגדולה של חג האורים ברמת גן.

לאירועי חג החנוכה קדמה התוועדות רבת משתתפים לכבוד חג הגאולה י"ט בכסלו, בה בין היתר קיבלו השלוחים ופעילי חב"ד בעיר החלטה טובה להגביר משמעותית את כל הקשור בעבודת השליחות והפצת המעיינות בעיר רמת גן.

האירועים התקיימו כל יום במקביל במספר מוקדים בעיר, ביניהם הדלקות מרכזיות בכיכר אורדע (רמב"ם), הפארק הלאומי, מכללת שנקר, מכללת רמת גן, אצטדיוני כדורגל, בתי רפואה, בתי אבות ומועדונים קהילתיים.

בנוסף, יצאו מדי יום צוותים של אברכים ותמימים מתושבי העיר למסע הדלקה, בביקורי בית, בקניונים, במסעדות ובברים השונים ברחבי העיר.

כמו"כ התקיימו מדי יום בבית מעשים טובים-בית תמחוי שע"י בית חב"ד רמת גן, מסיבות חנוכה לילדים ונערים, עולים חדשים ולאנשים מעוטי יכולת, על מנת להביא להם את אור ושמחת החג.

אחד מרגעי השיא של הפעילות, היית בהופעה של להקה שמנגנת בסגנון ROCK-METAL, כאשר לפתע הסולן עצר את ההופעה וקרא לצוות בית חב"ד רמת גן לעלות לבמה עם חנוכייה לקול תשואות ועניית אמן של למעלה מאלף איש.

השליחים הרב אבי ויוסי גל מציינים שפעילות מבורכת בהיקף כזה, לא נראתה בעיר זה זמן רב ומוסיפים כי ניכר ללא ספק ה״יתיר מבחיוהי״ של אבא השליח הראשי לעיר הרב מוטי גל ז״ל שוודאי פועל ביתר שאת וביתר עוז ללא הגבלת הגוף הגשמי.

את רצף האירועים חתמה התוועדות ה' טבת, בה קיבלו על עצמם השלוחים והמשתתפים להמשיך בכל השטורעם בהפיכת בית חב"ד ללפיד של אור בעיר ולכתובת לכל יהודי ובהכנת השטח לגאולה האמתית והשלימה בקרוב ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.