מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תשע״ו 23.12.2015

היערכות שיא לקראת ההילולא הגדולה ● כל הפרטים

היערכות שיא לקראת האירוע הראשון מסוגו בארץ שייערך באולם הגדול ביותר במזרח התיכון, עם כ-7000 משתתפים סביב שלחנות ערוכים, עשרות רבנים ואישי ציבור, והגרלה על שני רכבי שברולט ● בהילולא הגדולה שנערכת על-ידי מוסדות 'כסא רחמים', לע"נ הרמב"ם, רבי יעקב אבוחצירא, והגאון רבי מצליח מאזוז, מזה כשלושים שנה, עתידים גם השנה להשתתף גדולי ישראל ועשרות רבנים מכל העדות והחוגים, שרים ואישי ציבור  ההילולא הגדולה
היערכות שיא לקראת ההילולא הגדולה ● כל הפרטים
ההילולא אשתקד
ההילולא המסורתית הנערכת מידי שנה ע"י ישיבת כסא רחמים, בראשות הגאון הרב מאיר מאזוז שליט"א, מוכרת כאחד האירועים הגדולים ביותר של הציבור החרדי הנערכים סביב שלחנות ערוכים כיד המלך עם אלפי משתתפים. השנה כעבור ארבעים ואחת שנה מאז שנוסדה, היא כובשת שיא חדש כאשר היא תתקיים באולם גני התערוכה בת"א בביתן החדש - 2.

מרכז הירידים - גני התערוכה בת"א, היה מאז ומתמיד המקום המרכזי בארץ לאירועים בסדר גודל ענק בכל המגזרים, ומאז שנבנה לאחרונה ביתן 2 המשתרע על כ-50,000 מ"ר (!) ענד המקום גם את התואר: הגדול ביותר במזרח התיכון!

הביתן שמחולק ביום-יום לארבע אולמות גדולים, יפתח כולו לראשונה לאולם אחד ענק לאירוע הגדול מסוגו הנערך בגני התערוכה, ולמרבה הפלא דוקא עבור אירוע תורני, שיתקיים בעוד כשבוע, ביום שלישי י"ז בטבת 29 לדצמבר.

בהילולא הגדולה שנערכת לע"נ הרמב"ם, רבי יעקב אבוחצירא, והגאון רבי מצליח מאזוז, מזה כשלושים שנה, עתידים גם השנה להשתתף גדולי ישראל ועשרות רבנים מכל העדות והחוגים, שרים ואישי ציבור.

אין ספק שמדובר באירוע מרשים עם כשבעת אלפים משתתפים באולם אחד ענק, 8 זמרים, במה מכובדת ומרשימה, יחד עם סעודה בשרית חגיגית וכיד המלך. אלפים רבים אינם מוותרים אף שנה על ההשתתפות ב'הילולא' (כפי שמכונה המעמד בפי כל), כאשר מדי שנה עולה מספר המשתתפים בהתמדה.

קשה להבין מה מושך את ההמונים להילולא, האם זו הישיבה הנערצת, או גלריית הרבנים המרשימה המפארת את המעמד. כך או כך, בכל שנה הם מגיעים מכל קצווי הארץ, נדחקים בתורות הארוכים, העיקר לזכות להשתתף בדינֶר המכובד. "התחושה שלנו בנסיעה להילולא היא כמו עליה לרגל לבית המקדש", תיאר לנו פעם אחד המשתתפים הקבועים.

אחד השיאים באירוע, זוהי ההגרלה הגדולה הנערכת בסוף הערב על שני רכבי שברולט ספארק, לעיני כל המשתתפים, שניים מהמשתתפים חוזרים עם רכב חדש הביתה. וזה כמובן חוץ מיתר ההגרלות והמתנות המחולקות בערב המיוחד הזה.

מאחורי הלוגיסטיקה המורכבת להקמת הערב הזה, עומדת חברת ההפקות אפקט, שבשביל לעמוד בכמות העצומה הזו של המנות, הקימה 4 מטבחים בקצוות האולם וכן גייסו מאות מלצרים להשתלט על הכמות העצומה הזו.

בועדת ההיגוי מבשרים כי השנה יחולק לכל משתתף ספר שרבים ציפו לו שיצא במיוחד לכבוד ההילולא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.