מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״ו 21.12.2015

מבצע 'הקהל' בת"ת חב"ד מגדל העמק

חגיגות ה' טבת – "דידן נצח" – שולבו בתלמוד תורה חב"ד בטקס הסיכום למבצע 'הקהל' האקטיבי שפעל בחודש האחרון בת"ת ● במהלך המבצע התקיימו בכל הכיתות כינוסי הקהל יומיים, כאשר בכל יום ממונה בכל כיתה "מלך הקהל" האחראי על ארגון הכינוס של אותו יום. בנוסף, קיבל כל תלמיד חוברת משימות הקשורות ל'הקהל'  מבצע 'הקהל'
מבצע 'הקהל' בת
חגיגות ה' טבת – "דידן נצח" – שולבו בתלמוד תורה חב"ד בטקס הסיכום למבצע 'הקהל' האקטיבי שפעל בחודש האחרון בת"ת.

במהלך המבצע התקיימו בכל הכיתות כינוסי הקהל יומיים, כאשר בכל יום ממונה בכל כיתה "מלך הקהל" האחראי על ארגון הכינוס של אותו יום. בנוסף, קיבל כל תלמיד חוברת משימות הקשורות ל'הקהל'. המבצע התנהל כולו באמצעות 'ועדות הקהל' כיתתיות ו'מזכירות הקהל' – שהורכבה מתלמידי כיתה ח'.

מעל 250 תלמידים כ"י התאספו ובאו אל כנס ה'הקהל' הגדול, כדי לשמוע ולראות וידאו על ה' טבת, לכבד את 34 מצטייני המבצע שקיבלו את התעודות, וכמובן... לצפות בהגרלה היוקרתית שנערכה בין כל משתתפי המבצע.

במהלך הכנס הוצגו הנתונים הסופיים של המבצע, כדלהלן: 3,205 משתתפים ב-310 כינוסי הקהל שאורגנו בבתים. 3,521 השתתפויות בכינוסי הקהל היומיים שהתקיימו בכיתות. הוגשו 146 ציורי הקהל וכן 44 כתבות נבחרות בנושא. 165 תלמידים קיבלו במבחן שהתקיים על נושא 'הקהל' ציון מעל 70%.

בהגרלה זכו תלמידים בפרסים יקרי ערך, ביניהם סטים של ספרי קודש ומשחקים יקרים. בפרס הראשון – סט לקוטי שיחות – זכה הת' דוד חי ואקנין, מכיתה ח'!

בסיום הכנס, לאחר חלוקת שי האישי לכל תלמיד, חולקו לתלמידים ספרים שהם 'קנו' באמצעות זיכויים שצברו, לכבוד ה' טבת.

תודות מיוחדות למחנך השליח הרב פנחס אלטהויז על ארגון המבצע, לרב ישראל ירון (רכז פעילות חברתית) על ארגון הכנס, וכן להת' יהושע בן יוסף, זאבי ביטון ושאר העוסקים במלאכה על העזרה הטכנית הרבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.