מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ו 20.12.2015

מבחן רכב - פיז'ו 2008

פיג'ו מצטרפת באיחור לאופנת רכבי הפנאי. האם רכב פנאי, יכול גם להיות שימושי ופרקטי? שלחנו את שמואל מתן לבדוק ובדרך גילינו שהוא יכול להתאים גם לסגמנט שאפילו היבואן לא חשב עליו.
מבחן רכב - פיז'ו 2008
ב"ה

לשוק הרותח של רכבי הפנאי מצטרפים כל העת יצרנים חדשים שלא רוצים לפספס את חלקם בעוגה שמניבה מכירות היסטריות. המראה הגבוה כובש את ליבם של הקונים וכולם רוצים לראות את עצמם בג'יפ... הפעם אנו בוחנים את הנציג של פיג'ו.
2008 הוא בעצם 208 שהתנפח לגובה ולאורך. העיצוב פוגע בול בקהל היעד ועושה רושם מצוין של "כאילו". חיצונית קשה לזהות את הקשר בין הסופר מיני הקטנה לרכב הפנאי, אבל זוהי בדיוק 208 שנראית כמו שהרוכשים שלה רוצים שהיא תראה.
בפתיחת הדלתות ההבדלים כמעט ולא קיימים, מי שנהג ב-208 ירגיש מיד בבית. אותו לוח מחוונים, אותו דשבורד נעים לעין עם נגיעות סגול. השיק הצרפתי נוכח כאן ומצליח לשבור את האווירה השחורה המקובלת.
בפיג'ו לא רוצים לפספס אתכם ויש כאן כל מה שצריך כדי שתישארו איתנו, מושבים נוחים, ארבעה חלונות AUTO ומסך מולטימדיה 7 אינטש נוח לתפעול הכולל מצלמת רוורס ענקית.
ה-2008 הוא בעצם סופר מיני לטוב ולמוטב, זה אומר שיש לו התנהגות של רכב קטן וזה כיף בעיר אבל ברגליים זה מרגיש צפוף.
מאחור המצב סביר לחלוטין ואם הנהג ממוצע בגובהו תמצאו מקום סביר לשני נוסעים, לנוסע השלישי כבר תהיה בעיה בגלל תעלת ההינע.
המנוע והגיר קצת משביתים את השמחה. עם המנוע הלא מודרני אפשר בהחלט להסתדר אבל עם גיר ארבעה הילוכים החגיגה הפכה כבר לנטל וממש הוציאה את החשק לנהיגה בעיר. מחוץ לעיר המצב מתאזן ונעים לשייט במאה קמ"ש עם בקרת השיוט. שהמהירות עולה, גם הטורים עולים וזה כבר לא משהו... בסוכנות העריכו שתוך תקופה לא ארוכה יוחלף הגיר והמנוע למשהו יותר מודרני.
צריכת הדלק הראתה לנו בכביש בינעירוני גם 15 ק"מ לליטר ובפועל בימים החמים של הקיץ הצלחנו להשיג מעט יותר מ-11 ק"מ לליטר.
תא המטען אולי לא הכי גדול בקטגוריה אבל סף ההטענה הנמוך נותן לו להרגיש הרבה יותר גדול, אם תקפלו את המושבים תקבלו יכולת העמסה מפתיעה מרכב שבבסיסו הוא סופר מיני.
עם תא מטען כזה יכול ה- 2008 להחליף את 208 סטיישן ז"ל שהיבוא שלה הופסק ולפיכך יכול ה-2008 להתחרות גם בסגמנט הסופר מיני סטיישן ואפילו גובר על המתחרים בשל יתרונו העיצובי. בהתחשב במחירו שעומד כעת על 109.000 ₪ לגירסא הנבחנת הוא בהחלט מתחרה ראוי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.