מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ו 20.12.2015

מעמד "הקהל" עם הראשל"צ הרב עמר בהדלקת נר חמישי

קהל רב מתושבי ירושלים ותיירים רבים התאספו יחדיו סביב החנוכיה הגדולה ביותר בארץ, הממוקמת בכיכר ציון, לצפות במעמד המרשים והמרגש של טקס הדלקת נר חמישי עם אורח הכבוד הראשון לציון והרב הראשי של ירושלים הרב שלמה עמר  מעמד "הקהל"
מעמד
קהל רב מתושבי ירושלים ותיירים רבים התאספו יחדיו סביב החנוכיה הגדולה ביותר בארץ, הממוקמת בכיכר ציון, לצפות במעמד המרשים והמרגש של טקס הדלקת נר חמישי עם אורח הכבוד הראשון לציון והרב הראשי של ירושלים הרב שלמה עמר .

. קהל רב מתושבי ירושלים ותיירים רבים התאספו יחדיו סביב החנוכיה הגדולה ביותר בארץ, הממוקמת בכיכר ציון, לצפות במעמד המרשים והמרגש של טקס הדלקת נר חמישי עם אורח הכבוד הראשון לציון והרב הראשי של ירושלים הרב שלמה עמר . טקסי ההדלקות מאורגנות מדי שנה על ידי צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב בסיועו האדיב והמסור של חבר מועצת העיריה נציג חב"ד הרב יעקב הלפרין.

המנחה הרב נפתלי רוט קידם בברכה את אורח הכבוד והזמינו לשאת דברים ולהדליק את הנר החמישי. בדבריו שיבח הרב עמר את הפעילות העניפה של חסידי חב"ד בירושלים שבשליחות הרבי מפיצים את אור החנוכה בכל פינה.

בסיום הטקס ערך הרב עמר "מי שברך" לכל הקהל ואיחל לכולם שיקויים היעוד לראות בטוב ירושלים בגאולה השלימה והאמיתית ע"י משיח צדקנו. והקהל הרב יצא במעגלי ריקוד ברוב שירה וזמרה לקול צלילי תזמורתו של שלומי אלמליח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.