מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשע״ו 20.12.2015

סיום הרמב"ם ברמות

קהל רב גדש את אולמי "בית הרואה" בשכונת רמות ד' ירושלים, במעמד הגדול והמרגש של סיום הרמב"ם היומי במחזור הל"ד ופתיחת המחזור הל"ה, בתוך סעודת מלוה-מלכה, שאורגן על-ידי הרב ישראל ליפסקר שליח בבית חב"ד רמות בראשות השליח הרב יעקב זוננפלד  סיום הרמב"ם ברמות
סיום הרמב
קהל רב גדש את אולמי "בית הרואה" בשכונת רמות ד' ירושלים, במעמד הגדול והמרגש של סיום הרמב"ם היומי במחזור הל"ד ופתיחת המחזור הל"ה, בתוך סעודת מלוה-מלכה, שאורגן על-ידי הרב ישראל ליפסקר שליח בבית חב"ד רמות בראשות השליח הרב יעקב זוננפלד.

את האירוע הנחה הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים. בדבריו העלה על נס את סגולת השמחה בלימוד הרמב"ם בצטטו את דברי הרבי על ראשי תיבות רמב"ם "רבות מופתי בשמחת משנה תורה".

בין הדוברים: הרב מנחם מענדל פוקס רב שכונת רמות ד', הרב יצחק לייבוש היילפרין רב קהילת "עדת חסידים" רמות ג', הרב יחזקאל היילפרין רב קהילת צאנז ברמות ד', הרב זלמן נחמיה גולדברג ראש כולל דעת משה סדיגורא והרב ישעיהו הרצל רב העיר נצרת עילית. בעריכת סיום המחזור הל"ד כובד הרב אפרים בוגרד רב קהילת חב"ד ברמות ב'. שנשא ונתן בסוגיות שונות בספריו של הרמב"ם.

התרגשות אחזה בקהל עם היכנסו לאולם של אורח הכבוד הראשל"צ והרב הראשי לירושלים הרב שלמה עמאר שליט"א, שטרח והגיע במיוחד ליטול חלק בשמחה ולחזק את התקנה הקדושה.

לפני שהתחיל את מחזור הל"ה, הפליא הראשל"צ בגדולתו של הרמב"ם ובקדושת ספרו הק', והעלה על נס את התקנה הנפלאה של לימוד הרמב"ם.

כיבד בנוכחותו נציג חב"ד במועצת עיריית ירושלים הרב יעקב הלפרין.

את במת הכבוד פיארו גם רבני רמות: הרב משה צבי הלפרין מרבני חב"ד ברמות, הרב פנחס מוסבי רב קהילת "בית הרואה", האדמו"ר מאונגוואר ועוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.